Dan kunnen we hierbij waarschijnlijk wel concluderen dat de katalysator achterstevoren zit. Afhankelijk van de constructie van de katalysator zou dit de doorstroming weleens niet ten goede kunnen komen.
het kan ook wezen dat deze kat 2 gaten heeft 1 voor en 1 achter maar dan vind ik het nog steeds zonde van de stalen flens (die wel wil roesten)
Niet handig om de sportkatalysator in de verkeerde richting te plaatsen Nog vervelender als het om deze reden is verwijderd Een voorbeeld van hoe het wel geplaatst had moeten zijn:
ik ben bang dat we nooit gaan weten of een turbo op een 1.4 loont want hij staat alweer tekoop incl tunings onderdelen jah marco bij elkaar heeft die mooi wel 109pk in zijn dromen
[MENTION=11616]Supersonic[/MENTION] Over je verkooptopic. Die extra vermogen per onderdeel zou ik alleen vermelden als deze ook echt op de testbank zijn gemeten. Wat is beschreven moet wel waargemaakt kunnen worden. Voorkomt teleurstelling bij de koper.
Ik zie ook dat de pijp dunner is dan de pijp van cat, en hoop voor je dat er een goed iemand gelast heeft want rvs naar staal heb je goede overgangs electrode nodig anders hecht het niet. Maar goed het spreekt voor zich als de cat al verkeerd zit. Kijk dat is 1 stap in de goede richting. Maar is het niet een beetje zonde om zoveel te investeren en nu de auto te verkopen (zonde)!!
die overgang van staal op rvs zou ik me niet zo druk over maken al had ik het niet willen hebben vooral niet aan het rvs spruitstuk vaak is de waar je op gaat lassen verroest das veel beroerder dan kun je nog zulk goeie elektrodes hebben maar goed aan elkaar hechten doet het nooit
nee joh je bedoeld de foto''s van de nieuwe Volvo.....of was het nou de amg...offff nouja kweet het ook niet meer