1.8 TDCi Sedan, Word vervangen!!!!! Einde van een klein tijdperk.

Discussion in 'Mijn Focus' started by Dark Angel, Jun 24, 2010.

  1. Dat klopt :D alleen de laatste paar duizend waren niet echt meer veilig. ;)
    Wat worden de volgende voor merk?
     
  2. Worden weer Kumho bandjes, bevallen me echt super en zijn niet te duur. 95,- p/s ex omzetten/ballanceren
     
  3. Zoooo die waren wel op inderdaad. Dacht dat die van mijn glad waren maar het kan dus nog erger haha. Bij komen er ook weer Kumho's om hoor. Blijven fijne banden.
     
  4. Zo dat ziet er te versleten uit maar was het jezelf nog niet opgevallen?? of dacht je het loopt wel los!?
     
  5. Nou, het zit aan de binnenkant en ik lig nu niet elke dag met me snufferd op het dek om te kijken hoe me bandjes er aan de binnenkant uitzien, dus nee het was me niet opgevallen anders had ik het niet zover laten komen gezien de afstanden die ik rijd.
    Maar goed dat de winterperiode voor de deur staat, dus de winterbandjes er maar onder gezet, is het wel niet de temperatuur voor maar om voor die paar weekjes 4 nieuwe zomerbanden te kopen vond ik ook weer zo wat.
    kan ik nu mooi voor sparen tijdens de winter en een paar goeie op de kop tikken, alhoewel ik al weet wat er weer onder moet komen.
     
  6. ow zo lelijk bedoelde ik het ook niet, kon me al niet voorstellen dat een kilometer vreter zoals jij dat zover kon laten komen, heb zelfs een motor rijder meegemaakt die met canvas die zo naar de tt reed. vandaar.
     
  7. Zit wel goed ;)
     
  8. Vandaag vanwege het mooie weer de Focus weer gewassen en omdat ik toch niet helemaal tevreden was over het vorige resultaat, heb ik de auto eerst met Spray en Wipe van Poorboys afgenomen en nog een keer met reload behandeld, echter heb ik het nu maximaal laten curren, heb het een dik half uur in laten trekken en het verbaasde me hoe gemakkelijk je het nig steeds uitpoetst dan. Ben in totaal anderhalf uur bezig geweest incl het dik half uur curren van de Reload.

    De Motorkap

    [​IMG]

    Het Dak

    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
     
  9. Knap resultaat weer hoor. Alleen die stalen velgen.... :roll: dat kan echt niet hoor :D
     
  10. Ja helaas staat ie al op de winterbandjes omdat de zomerbanden te ver versleten waren om me door te rijden.. Normaal staat ie op 18" ST Facelift velgen
     
  11. Heb je niet nog een mooie set lichtmetaal voor je winterbandjes? Vindt het altijd zo zonde dat mensen met zon fraaie auto een half jaar met staal gaan rijden :D.
    Maargoed aan de andere kant, het zijn weer een hoop centen.
     
  12. Nou zitten er geen half jaar onder hoor en dan nog lm velgjes kosten indd ook weer geld en ik vind dit ook prima zo.
     
  13. :thumbup: de zomertrim maakt het helemaal goed :).
    Het blijft een plaatje.
     
  14. De lak staat er weer netjes bij :thumbs: Dit keer dus wel Spray & Wipe in plaats van Spray & Gloss gebruikt voordat je met Reload aan de gang ging?
     
  15. Ja zaten watervlekken op dus dacht kan mooi hiermee, is ook prima spul en ruikt nog lekker ook :)
     
  16. Mooie Focus heb je Freddie :thumbs: Is duidelijk van een liefhebber.
     
  17. Mooie glans weer :thumbs:
     
  18. aangezien je lange ford ervaring heb ik en vraag mijn sedan het oranje lichtje links onder knipperd bij en koude start en blijft kniperren tot ik en 15km heb gereden dan niet meer als de motor wat warm is bij de dealer hebben ze mijn motor uitgelezen en geen fouten gevonden wat kan dat zijn aub en mijn tweede vraag is bestaat er en upgraad chip voor focus sedan om meer vermogen te hebben de mijne is en 1.8 turbo diesel intercouler 66 kw
     
  19. Dat klopt wat Spray & Wipe betreft helemaal. Daarom gebruik ik ook liever dit dan Spray & Gloss als er een nieuwe laag sealant en/of wax erop gaat. Spray & Gloss gebruik ik na het waxen
     
  20. Op je eerste vraag, ik zou eens met een koude motor de auto uit laten lezen als je hem start, aangezien dan de storing aanwezig is. mischien dat ze dan wel wat uit kunnen lezen.

    Op je tweede vraag, ja dat kan software matig gedaan worden. ik heb dit bij mijn eigen ook gedaan en ben van 115pk naar 145pk gegaan en van 280nm naar 330nm koppel gegaan (op papier althans maar aangezien ik al 375000 op de teller heb staan, zal dat wel niet meer helemaal kloppen). Je kan hiervoor eens contact opnemen met Unlimited Tuning, dit is ook een sponsor van de club maar er zijn meerdere bedrijven die dit doen.
     

Share This Page