Hij zit heel veilig, hij wil volgend jaar nog wat verder gaan als het wat beter weer word, tenminste zo heb ik het begrepen.
Je zit met die waardes op het randje wat het blok met standaard internals aan kan. Daarbij, een standaard turbo die op zijn maximum zit is slechter (hitte) dan een grotere turbo die " rustig" aan kan doen.
Costum tunen kost heel veel tijd, nog niemand heeft de huidige map en configuratie. Het perfect afstellen kost meer dan 1 dagje van 8 uurtjes proberen.. Alvorens alle op "de max." alles af te stellen met alle risicos van dien... Was mijn wens een "ronde curve" op ca. 90% van de hardware capaciteit. Dan heb ik volgend jaar weer de lol van een iets snellere auto Het uitgangspunt waar naar toe gewerkt is is ruim beneden de 550 nm en 350 pk wat volgens de kenners verstandig is om onder te blijven/cq de maximum capaciteit van de configuratie. Ik ga nl. niet elke week naar de tuner of welk weekend zelf een versleten/kapot onderdeel (te laten) vervangen. Het blijft wel mij "daily" in het weekend en niet een circuit monster. Ik wil em wel heel houden. De DS map kent al een veel langere ontwikkelingstijd dan de 8 uur van "mijn" map. John Grey-ears
Goed bezig John, netjes aan de veilige (lees hij blijft heel) kant. Over 2 weken maar eens ff in het echt horen en zien