1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Grey-ears

Discussie in 'Mijn Focus' gestart door Grey-ears, 19 aug 2008.

  1. Hij zit heel veilig, hij wil volgend jaar nog wat verder gaan als het wat beter weer word, tenminste zo heb ik het begrepen.
     
  2. Je zit met die waardes op het randje wat het blok met standaard internals aan kan. Daarbij, een standaard turbo die op zijn maximum zit is slechter (hitte) dan een grotere turbo die " rustig" aan kan doen.
     
  3. Jw racing doet met stock internals ongeveer 420pk met z'n daily mondeo
     
  4. Costum tunen kost heel veel tijd, nog niemand heeft de huidige map en configuratie. Het perfect afstellen kost meer dan 1 dagje van 8 uurtjes proberen.. Alvorens alle op "de max." alles af te stellen met alle risicos van dien... Was mijn wens een "ronde curve" op ca. 90% van de hardware capaciteit. Dan heb ik volgend jaar weer de lol van een iets snellere auto ;)

    Het uitgangspunt waar naar toe gewerkt is is ruim beneden de 550 nm en 350 pk wat volgens de kenners verstandig is om onder te blijven/cq de maximum capaciteit van de configuratie.

    Ik ga nl. niet elke week naar de tuner of welk weekend zelf een versleten/kapot onderdeel (te laten) vervangen. Het blijft wel mij "daily" in het weekend en niet een circuit monster. Ik wil em wel heel houden.

    De DS map kent al een veel langere ontwikkelingstijd dan de 8 uur van "mijn" map.

    John
    Grey-ears
     
  5. mooi verslag John, have fun with it :rock:
     
  6. Mooi verslag met prachtige updates. Heb je al een nieuwe 0-100 meting gedaan? :rock:
     
  7. Duidelijk verhaal John.
     
  8. Mooi verhaal John!
     
  9. Top verslag John :thumbs:

    Het kost wat, maar dan heb je ook wat :cool:
     
  10. Gewoon HEERLIJK :thumbs:
     
  11. Super mooi verslag! Toffe updates
     
  12. Kwijl kwijl, wat een mooie bak. Gave update's
     
  13. Mooie verhaal van je ervaringen en een hele nette auto.
     
  14. echt gaaf hoor
    maar die turbo is dat ongeveer de zelfde als een RS of iets heel anders
     
  15. Goed bezig John, netjes aan de veilige (lees hij blijft heel) kant.

    Over 2 weken maar eens ff in het echt horen en zien :thumbs:
     

  16. Een rs turbo is nog een beste maat groter
     
  17. Klinkt goed[emoji2]
    In real life zal het veeeeel mooier zijn[emoji41]
     
  18. Vet John, ben heel benieuwd hoe die in het echt klinkt.
     
  19. Klinkt goed John plof plof kuch kuch haha.
    Zullen je buren blij mee zijn :cheer:
     

Deel Deze Pagina