Schakelaar binnen gehad Zojuist even gekeken. 5 minuten later en tussendoor nog een potje schijten en hij zat erin, werkend en al.
interval Beste klussers, Ik heb een FoFo uit 2001 en een schakelaar met interval liggen. Volgens vele is mijn versie plug en play , maar ik ben echt niet technisch en ben bang dat ik iets kapot maak als ik iets loshaal. Iemand die mij kan helpen/assisteren in de Zuid Holland (Zwijndrecht) ? Anders gaat die naar de garage...... groet. Simon
Simon Ik rij a.s. zaterdag op en neer naar Antwerpen, en rij dus langs Zwijndrecht. Misschien kunnen we wat afspreken bij de benzinepomp langs de A16 rond 12:30 Mail me even je mobiele nummer zodat we wat af kunnen spreken Groet, Rene
Een vraagje. Via het forum heb ik een schakelaar gekocht en zou er een draad bij zitten... Echter zit er een fout draad bij. Heeft iemand nog zo'n draad liggen of kan iemand zo'n draad maken...??? Ik ben helaas niet zo technisch om zo'n draad te maken
tijden van de interval: stand 1: 1,0 seconde stand 2: 3,5 seconde stand 3: 6,0 seconde stand 4: 9,5 seconde stand 5: 15,5 seconde stand 6: 22 seconde een ruitenwisser zonder regelbare interval: 8 seconde
Vandaag heb ik een poging gedaan om die intervalschakelaar in te bouwen in mijn Focus uit '99. Maar ik heb die witte draad dus niet in het aansluitblokje zitten bij het stuur die nodig is voor de interval. Nu wordt er hier gezegd dat je die extra draad moet aansluiten op blok C11. Maar waar bevindt dit blok zich eigenlijk? Als ik bij de zekeringen kijk zit er wel een zwart blok zonder draden erin, dat zit direct rechts naast de zekeringen. Maar op de foto's in dit topic zie ik een heleboel draden lopen, dit kan ik totaal niet thuisbrengen. Kan iemand mij hiermee helpen? Via mail of anderszins? Ik woon in Wierden (Twente). Groetjes Leon
Dat heb ik vandaag gedaan, had er nog niet eerder de tijd voor... Resultaat: nul. Ik krijg dat zekeringenkastje met geen mogelijkheid van z'n plek. Allereerst heb ik die boutjes losgedraaid en daarna geprobeerd de zekeringenhouder los te krijgen; ik krijg het niet voor elkaar zonder excessief veel kracht erop los te laten. Normaliter ben ik best handig ook op elektragebied. Maar autoelektronica ligt mij totaal niet merk ik! Ik wil graag een oproep doen aan iedereen, die in de buurt woont, en mij hier mee wil helpen! Ik wil hiervoor best een vergoeding geven maar dit frustreert zo enorm dat ik het niet voor elkaar krijg... Ik woon in Twente vlakbij Almelo maar wil rustig wat kilometertjes rijden
kan he wel voor je maken hoor, ( leeuwarden ) maar je hebt de boutjes dus los van de zekeringskast, maar heb je de klemmen ook ingedrukt, de zekeringskast klikt namelijk in zijn stalen behuizing zeg maar.
Ja de boutjes heb ik losgedraaid, maar ik kreeg dat kreng geen millimeter van z'n plek. Die klemmen heb ik ingedrukt zonder resultaat. Anders PB ik je wel even
Die uitzondering zal ik dan wel weer zijn... Ik heb 10 kabels aan mijn ruitenwisserstekker zitten, sluit de intervalwisser aan, maar geen interval. Wel de normale standen, maar de tijden zijn nog steeds niet in te stellen, ondanks het draaien aan de schakelaar. Ik kon de CTM wel vinden (bij mij FOAB-14B192-AA), de aansluiting waar de stekker van de witte kabel op zou moeten uitkomen kon ik niet vinden. Ligt het bij mij aan de CTM? Zoja, heeft iemand nog zo'n ding liggen waarbij het wel zou moeten liggen en wat moet zoiets kosten? Ik woon in Almelo, als iemand in de buurt woont die dit op weet te lossen zou dat fijn zijn, want ik ga haast aan mezelf twijfelen
Heb jij daar dan misschien een oplossing voor gevonden? Volgens mij heeft verder niemand een antwoord.
Even voor de zekerheid: Alle 10 pennen zijn bezet, waarvan 2 zelfs met 2 draden. Ik geloof dat dat nog geen garantie geeft op succes? Ik heb in ieder geval een Ford Focus Collection Wagon uit 2003, dus met de facelift "knipperlichten in de koplampen".
Dan zal het normaliter moeten werken, maar zoals je zelf kan lezen in dit draadje zijn er uitzonderingen waarbij het niet werkt