Klopt zeker. Was van 115 naar 170 gegaan(st170 swap ) maar te veel standaard autos houden mij bij bij het stoplicht.. Das nie echt leuk En zon rs1 kopen(hoe vet ze ook zijn) is voor mij geen doen, heb een schurft aan 3 deurs en om daar nou aanhangers mee te gaan trekken is ook zo wat. Vind dat zonde van de auto, zie ze dan liever als ringtool zoals die van jou. Maar zon blokkie zie ik wel zitten, alleen jammer dat ze bijna niet te koop staan als schade wagens/slopers. En als ze dan te koop staan krijg je geen reacties.. Die wielen kan hij best hebben.
Goed lezen, het is absoluut geen echte WRC ! Die zijn veel waard (100 - 200k), daar heb ik het geld niet voor....
Wat mij opvalt bij je blauwe (op de stand en laatste foto) is de rode dakspoiller. Zelf zou ik m volledig in kleur van de RS willen hebben. Wat is is voor jou de rede dat je m in deze kleur rood hebt? Daar ben ik wel benieuwd naar!? Ondanks dat deze velgen m goed staan zou ik ook voor de orginele gaan!!
Dat is een originele WRC spoiler en die zijn altijd signaal-rood van onder. Ik ken een eigenaar die hem helemaal blauw heeft, vondt ik te 'standaard'. Op de circuit-auto zit een imitatie WRC spoiler, is iets minder breed. Een echte loopt altijd tot over de achterlichten Voor deze auto heb ik sinds kort ook een echte WRC spoiler gevonden, de versie met opstaand randje. Agressiever dan de 'vlakke' spoiler maar kan deze auto wel hebben. Ook die wordt niet helemaal blauw, oranje onderkant. Een echte WRC heeft signaal-rode kleuren waar mijn circuit-auto oranje is.
Mmm dat zou al wel een begin zijn.. Komt alleen wel nog het een en ander bij kijken qwa klein spul. Als het niet te veel moeite is om te vragen graag
Ik volg dit topic al eventjes maar ik had nog geen tijd gehad om een reactie te plaatsen, maar wat een prachtige wagens allebei! Heb je ook interieur shots van de "tracktool"?
Nadat er recentelijk tijdens een trackday een remschijf gescheurd was heb ik maar gelijk de hele remmerij vervangen aan de voorzijde. Via via ben ik in bezit kunnen komen van Puma JWRC remmen, merk Alcon. Klauw is uit 1 stuk, met 4 geboorde titanium zuigers. 355mm schijven. Nu wachten tot na de winter om ze eens echt te testen.
Zodra ik effe tijd heb ga ik ook de wiellagers aan de achterkant vervangen. 909 Ford Motorsport naven met grotere lagers (zelfde maat als voorkant) op de kop kunnen tikken
Ik las ergens dat €100k - €200k wat een echte WRC zou moeten kosten je te gek is, al eens optelsommetje gedaan voor je tracktool? Denk dat de €80k al wel snel betaald is. Wel een gaaf ding, al weet ik niet of ik de WRC kleuren perse mijn ding zijn. De auto in 1 dikke kleur (mat paars ofzo i.c.m. groene accenten - oh wacht ik heb een paarse auto) was denk ik mooier geweest.
Geloof me, veel minder dan 80.... Als je me de helft biedt, mag je hem komen halen. Edit: liever eind volgend jaar.