was al een poosje aan het rond kijken naar een st170 en sinds een week heb ik dan toch een blauwe gevonden had al eens te koop gestaan op mp,toen waren er wat klepjes krom auto was inmiddels gemaakt en stond te koop dus die maar gekocht,een plekje op de dorpel en 250d gelopen opzich niet erg als de onderhoud maar goed is,denk ik hier zitten nw klepjes in,distributie enz alleen had ik wel wat meer power verwacht tov mijn 2 ltr centennial onderin weinig power,hoger in toeren dan gaat ie prima op de terug weg naar huis,ging het motorlampje branden,•••• heb ik weer thuis maar ff de obd eraan storing P1381 en P1518 en hij stonk naar olie,kap open,motorruimte goed ingesmeerd zeg maar bougiedoppen eraf,blijkt de st oliegekoelde bougies te hebben nu heb ik wel wat anders te doen dan met een focus te sleutelen,maar goed klepdekselpakking lag er tussenuit,waarschijnlijk door een specialist gemonteerd luchtfilter ook maar verwijderd,moest toch plaats maken,blijken ze het overdrukslangetje,dicht te hebben gemaakt ja dan is er ook geen pakking die blijft zitten,lijkt me,alles nu weer goed,vrijdag orginele pakking van ford halen achterste schokbrekers waren helemaal op,was gemeld door de verkoper 18 inch velgen ook maar voorzien van nieuwe banden 225-40 en eronder gezet direct maar setje bilstein/eibach besteld,voor jarenlang rijplezier maar dan moeten ze nog wel eerst eronder,pfff,ouwe zooi was nog nooit los geweest,had ik echter ook al bij de hand gehad bij de centennial,dus gewapend met brander alles losgekregen en weer lekker dik in de kopervet in elkaar gezet,echter qua verlaging had er nog wel ietsjes bij gemogen,maar ach nu de ander voorbumper schuren en spuiten dan kunnen we dat ook weer afvinken