Zelfs met een niet nieuwe auto vind ik het ook irritant. Tijdje terug nog schade gehad door zo’n pannenkoek. Maar dit vind ik echt asociaal. Er is zat ruimte voor twee auto’s, en dan ook nog met een wiel op de stoep.
ff zeggen tegen hem dat z'n aanhanger is gestolen..... zal die wel zeggen, heb geen aanhanger. dan vragen waar die die ruimte voor nodig heeft
Terug kerende ergernis : pakket diensten die ondanks dat aan gegeven is pakket naar ophaalpunt, nog steeds bij mij aan de deur staan aan te bellen. Ik weet dat ik niet thuis ga zijn, dus doe ik al expres aangeven op jullie website dat ik het pakket op wil halen bij een ophaalpunt..... Waarom staan ze dan alsnog aan mijn deur te bellen en op m'n raam te kloppen? De mails die er gezonden wordt met track en trace en andere bezorgopties zijn er toch voor om op voorhand al dit soort dingen te voorkomen
Een enorme ergernis die ik momenteel ondervind zijn de doppen die aan de fles of pakje vastzitten. Zelfs aan die kleine pakjes die je zo leeg kan drinken.
Ja lekker man, sta je frisdrank in te schenken en klapt die dop om, smeerbende gegarandeerd, vanaf het moment dat ze die doppen uitbrachten, drink ik alleen nog maar thee en bier....geen gezeik met die doppen
(DRL) verlichting & Mist! 40% van wagenpark had hun lichten niet aan in de mist door zo'n DRL verlichting! BIZAR!! En dat moet een veiligheid systeem zijn??? Allemaal stront in hun ogen. Kan mij er kapot aan ergeren. Zo van , heeej, mijn voorganger heeft geen verlichting aan, branden de mijne wel?? Als je hen er op attendeert. zitten ze je schaapachtig aan te kijken.
Zie ze soms gewoon in het donker met alleen drl rijden. Mensen die rijden lijken meer bezig te zijn met andere dingen dan autorijden. Irriteer ik me ook mateloos aan en inderdaad als je er wat van zegt is het of een schaapachtige blik of een grote bek.
3 grote ergernissen: #1: ik noem ze gewoon bij naam want dat hebben ze "verdiend", offerte aangevraagd bij Ford Broekhuis Harderwijk, krijg een kort mailtje terug of ik ze wil bellen, dus gebeld, krijg ik 1 of andere l*l verhaal dat ze geen offerte willen sturen want ze willen eerst diagnose stellen, maar de daignose is al gesteld, garage kan het niet uitvoeren omdat de boel ingeleerd moet worden door een dealer, nee nog steeds geen offerte, dan maak je toch een offerte inlc. diagnose kosten? of ben ik dan zo dom, nee doen we ook niet, auto moet eerst aangeboden worden. Op mijn vraag wat voor malafide praktijken dat zijn werd ontwijkend gereageerd, hun beleid is dus geen enkele oog voor hun betalende klanten te hebben, en gewoon doen waar ze zin in hebben, dus daar hebben we na 19 jaar klant te zijn geweest nu echt afscheid van genomen. #2: Offerte bij dealer nr 2 aangevraagd, binnen 24 uur keurig een gespecificeerde offerte incl. diagnose kosten....wat? het kan dus wel, zo moeilijk bleek dat dus niet te zijn, en nog op korte termijn tijd....hoppa, gelijk ingepland en uitgevoerd, maar waar zit dan de ergernis? Nou heel simpel, de werkelijke factuur viel €179,- duurder uit dan de offerte, best een groot verschil, en dan willen ze zich verschuilen dat de onderdelen in januari duurder zijn geworden, maar de offerte is niet van januari maar nieuwer.....ja een bug in hun systeem die de prijsverhoging er elke dag uit gooit, dan zit je toch niet op te letten als je dus weet dat dat gebeurd, en dan je offerte niet controleert op juist die bug. #3: Reparatie uitgevoerd, halve dag werk dus mooi vlot klaar, afgelopen vrijdag de auto opgehaald om er dus gisteren achter te komen dat er een heel "klein" probleempje was, zodra je op de cruisecontrol reed en je remt, dan hoort deze eraf te gaan, als je dan je rem loslaat om bv de rotonde op te rijden dan schoot ie de rotonde op omdat de cruisecontrol nog aan stond. Dus gebeld en zouden we vrijdag as terecht kunnen voor een check, nu ben ik niet bepaald de domste, dus heb mijn vrouw gevraagd of ze wel een remlicht zag bij het remmen....nee dus, nou dan weet ik wel waar ik het zoeken moet, en ja hoor, tijdens hun werkzaamheden de remlichtschakelaar scheef getikt, deze weer correct gemonteerd en alles opgelost....kost je hooguit 30 sec om je eigen werk te controleren, maar blijkbaar niet aan gedacht of te druk of geen zin....zeg het maar. Kleine kanttekening in de laatste 2 punten, ze hebben de factuur aangepast en ons netjes behandeld, dus uiteindelijk is alles weer goed gekomen, maar je hebt er zelf werk en gezeur aan, wat achteraf niet nodig was, en ook nog eens een leenauto voor €10,- p/dag....gewoon keurig.
Gelukkig dat ergernis 3 dus uiteindelijk niet zo een grote was en je dat zelf hebt opgelost. Wel even schrikken als vol op een rotonde afgaat en cc blijft aan.
Hier erger ik me ook kapot aan. Komt mede door die automatische lichtschakeling. "Doet de auto toch zelf?" Ja tenzij er mist is of heftige neerslag.. En met die altijd verlichte dashboards valt 't veel mensen gewoon niet op.. zo zie je maar weer hoe dom sommige mensen eigenlijk ook zijn..
dat hele DRL verhaal is grote onzin, ingevoerd om overdag beter zichtbaar te zijn voor fietsers. tegenwoordig zijn ze zo fel en met goede straatverlichting hebben de meeste niet eens door dat het dimlicht niet brandt. ze hadden dit alleen i.c.m. automatische verlichting moeten maken, zodra het donker wordt dat het automatisch aan gaat. als ze echt de veiligheid hadden willen verhogen dan zouden ze de Scandinavische manier moeten toepassen, auto starten en dan dimlicht aan dan heb je zowel voor als achter altijd verlichting.
ergernis is een groot woord maar vandaag weer zo'n pick-up (toevallig Ford Ranger) die met 120 km over de 3e baan gaat met een 2 asser aanhangwagen er achter hebben ze überhaupt een rijbewijs daar voor vraag ik me dan af.
Heel vaak staan die dingen ook nog op vrachtwagen kenteken om wegen belasting te besparen en mogen ze dus officieel niet eens boven de 90 ook zonder aanhanger.