Klote van die lagers, wel gaaf dat je weer even op de Ring was. Ik ben erover 3 week weer een weekend.
Niet alle sedans zijn Ghia. Ik heb een Ghia sedan met een grijs interieur met plastic hout. Origineel
Mischien zijn ze wat zeldzamer. Dat weet ik niet. Een maat van mij had voor de Ghia sedan die hij nu heeft een Pre facelift sedan. Dat was echt geen Ghia plastic lijst op kofferklep. Geen chromen strip om de voorbumper. Geen plastichout inleg. Geen Ghia logo,s. Nu kan het natuurlijk altijd zijn dat de vorige eigenaar hem had ontdaan van zijn Ghia titel maar dat lijkt me raar. Maar is natuurlijk mogelijk
@Sloeber je bent niet de enige.....ST velgen zijn ook e...rs om schoon te houden hoor. Maar inderdaad, ik vind die witte wielen wel apart zo!
@Sloeber, ik weet nog niet wat ik met de velgen ga doen, daar laat ik mijn gedachten nog maar eens over gaan. Eerst de ramen achter iets tinten, en werk maken van de achterklepspoiler. Daar ben ik ook wel even weer braaf mee. Maarrrr..... lekker bezig weer hoor @Sloeber.
Maak je de kont niet te licht? Je zwaarte punt ligt al op de vooras, als je de achteras dan nog minder belast is de kans op overstuur wel groter.
dan is er met de voorbehandeling iets niet goed gegaan of je hebt een beroerde velgenwax gebruikt bij een glas of ceramische coating worden de wielen heel glad en al komt er nog zoveel remstof op, hoge druk erover en je bent al 80% van de vuiligheid kwijt.
@Sloeber, ramen tinten ben ik al mee begonnen, maar....het is een ongelofelijk klierwerkje. Vandaag brengt Mijnheer Postnl mijn lak voor de spoiler, ook daar ben ik al mee gangs, strak maken en in de primer zetten vandaag als het een beetje meezit. Feit blijft, dat ben ik met je eens, dat het tijdrovende klusjes zijn, geduld is een schone zaak in deze.....Naja, in ieder geval veel fun op Zandvoort!
Jij bent zo’n beetje de eerste die de Focus I onderstuurd vindt. Uiteraard het is een voorwielaangedreven auto, daardoor zal ie uiteindelijk altijd onderstuur krijgen, als je maar lomp genoeg een bocht in gaat. Maar om nou te stellen dat de MKI redelijk onderstuurd is, ben ik het niet mee eens (misschien is het een perceptie verschil van mij over jouw opmerking). En juist op de grens wil de MKI zijn kont wel omzetten.
100 euro per velg is wel erg veel. mocht je wat meer info willen hebben over mogelijkheden en prijzen, stuur me maar een PB
Misinterpretatie dus . Als je de achteras iets meer wilt laten insturen, kun je nog kijken naar verstelbare camber kits etc. Hoeft niet de wereld te kosten.