Inmiddels de bandenwissel van winter naar zomer gedaan, de 18" zomer ziet er toch beter uit dan de 17" winter. Ik twijfel of ik de winterbanden te koop zet en alsnog voor 18" winterbanden ga... Vind de wintervelg zelf overigens wel erg mooi maar twijfel over het formaat
En ook meteen whitevision in de koplampen gezet. Dus nu mooi wit licht ipv geel. Staat toch wat sjieker.
Vandaag mocht ie doen waar ie toch ook voor bedoelt is, gezinswagen zijn. Moet zeggen dat ik een beetje benauwd wegreed toen ik zag hoever ie aan de achterkant was ingezakt maar de rit ging goed en ben heel aangekomen
Ik had de dakkoffer iets verder naar voren gezet. Denk dat dat de stabiliteit van de auto ten goede had gekomen
In de handleiding staat de locatie van je dakdragers. Deze moeten inderdaad veel verder naar voren. Bij de MK3.1 moeten ze 515 mm vanuit de bovenkant voorruit.
Je moet ook achter het stuur gaan zitten he en niet achterin. Vind je gek dat hij zo door zn as gaat!
Ik had m na de foto al iets naar voren gehaald omdat ik m op zicht al wat uit verhouding vond staan. Maar zo te zien mag ie nog wat verder. Tnx voor de tip!
Gerard, Eibach is progressief. Wat inhoudt dat ze comfortabel blijven, maar zodra de druk toeneemt ze strakker worden. Voorkomt ook doorslaan en aanlopen. Uiteraard zit overal een grens aan.
Echt een mooie auto en ook heel functioneel. Ben je nog opzoek naar ST remmen? Heb nog het een en ander liggen ben mijn ST ivm RS upgrade. Stuur maar een pb bij intresse
Als je onder het maximale laadgewicht van de auto blijft dan zou ik toch een setje hulpveren monteren. Dit is gewoon to-much
Hey! Leuk om mijn Focus terug te zien. Deze had ik ingeruild op een Mazda 6. Veel plezier van en als je vragen hebt, hoor ik het wel .