Buiten het feit dat je een grotere afwijking op je teller krijgt. Ik vind persoonlijk 17 inch de juiste maat.
volgens mij zijn deze meesturend en ga je niet werkend krijgen op jouw Focus zonder de nodige aanpassingen. volgens mij zijn ze ook niet handmatig in hoogte te verstellen maar dat weet ik niet zeker. @JW weet jij hoe het precies zit? (vast wel )
Zonder het meesturen gaan de lampen wel gewoon aan lijkt me. Zolang ze in 't midden staan zie ik geen probleem. En ze zijn handmatig elektrisch in hoogte verstelbaar. Net zoals de huidige lampen.
weet niet of de stekkers hetzelfde zijn gaan wel gewoon aan ja, dat van die hoogteverstelling wist ik niet.
Stekkers zullen wel hetzelfde zijn. Alleen de pin voor de meedraaiende functie zal ongebruikt blijven neem ik aan.
De adaptieve koplampen van de Focus 2 hebben t.o.v. de normale koplampen een extra connector. Hierbij zit de bedrading voor het meedraaien van de koplampen in de normale koplampconnector en de bedrading voor de hoogteregeling in de extra connector. Deze koplampen zijn dus zeker niet plug and play. Om deze koplampen werkend te krijgen zal de bedrading in de auto of in de koplampen moeten worden aangepast.
Ligt eraan welke maat standaard op 16 inch zit een welke breedte/hoogte je voor de 18 inch kiest. Hoeft niet altijd veel tellerafwijking te betekenen. Heb zelf op m'n zomervelgen 235/40/18 en vind dit nog best comfortabel rijden.
comfort is voor iedereen anders, ikzelf heb altijd 16" gereden op mijn MK2 en nu rijd ik 19" op mijn MK3 ST als ik nu in de MK2 stap (mijn zoon rijdt er mee) dan heb ik het gevoel of ik op een luchtkussen rijdt
Dat kan maar om de hoogeregeling werkend te krijgen zal dan wel de bedrading in de auto of in de koplamp aangepast moeten worden.
Dit zijn mijn absolute favorieten! Heb zelf ook nog een set liggen en het is de bedoeling dat die onder mijn volgende focus komen.
Dit zijn ook mooie velgen: https://link.marktplaats.nl/m1687447082 Deze velgen zaten onder de persfoto's van de Focus mk2 facelift.
Hier rij ik ook mee icm Eibach 30mm verlaging, ook een mk2 wagon facelift. Rijd echt top, doet niet onder voor m'n 16inch winterbanden qua veercomfort Verstuurd vanaf mijn AC2003 met Tapatalk
Via ome ali waren de sequentiële knipperlichten binnengekomen en met wat aanwijzingen hier heb ik ze tussen de buien door meteen maar vervangen, in de oude zat vocht en de ander was het lampje stuk, dus ik moest er toch wat mee. Goed te zien dat er vocht in de oude zat. Deze was origineel, de ander was smoked, dus zag er ook niet uit. Hele dode nesten spinnen ben ik tegengekomen in de spiegelkap, maar gezien er een hagelbui aankwam, komt het schoonmaken een andere keer. Ik heb me beperkt tot het wegschrapen van de nestjes met de schroevedraaier Het effect na is meteen veel mooier vind ik zelf. Zeker in combinatie met de smoked climairs. Werkt perfect, operatie succesvol binnen 15 minuten. Zoals goed te zien op de laatste foto heb ik ook lampjes onder de spiegel zitten als de deuren open gaan of de auro ontgrendeld wordt. Deze wil ik nog vervangen voor led exemplaren.
Leuk topic! Zijn deze koplampen wat voor je? Ik heb die van mij daar ook gekocht. https://www.ad-tuning.de/Beleuchtun...l-Eyes-Scheinwerfer-f--r-Ford-Focus-7772.html
En niet heel duur ook, dank voor de link, we gaan er eens over slapen Iets heel anders, de velgen staan natuurlijk op de nominatie om vervangen te worden, en ik heb me ingelezen over de bouten. Nu zie ik een fraaie mondeo velg van een mondeo uit 2013, maar ook gebruikt vanaf model 2007, ik dacht dat die nieuwe bouten pas vanaf 2012 waren? Zou dit dan passen met mijn mk2 bouten, of heb ik toch andere bouten nodig? Let niet op de schade, het is een plaatje van internet, gelijk aan de velgen die ik gezien heb. Lekker in de buurt bij mij en ik vind ze best fraai onder de focus staan.
Vandaag weer knap weer, dus de hele bekleding eraf getrokken en nog een laag demping aangebracht. Uren werk, echt waar, passen meten, knippen en plakken. Maar, het resultaat is meteen merkbaar. In een eerder stadium had ik de kofferbak al beplakt met bitumen ontdreunings platen, nu ook een laag sound deadening erover heen, waarna de bekleding weer netjes op de plek zit. De hele bak van het reserve wiel ook bekleed, die had ik de vorige keer niet meegenomen. Zoals gezegd best een klus. Het was wat frisser dan ik dacht, in de tuin was het korte broekenweer, maar in de wind was het fris. Daarna een stukje gaan rijden, en ja hoor, weer een stukje stiller, de decibelmeter gaf voorheen 78db aan. na deze dubbele laag isolatie is dit verlaagd naar 71db, dus er is wel degelijk verschil. Als het weer nog wat warmer is, trek ik de hele bekleding en stoelen eruit, en isoleer ik ook de hele bodem van de auto. Daarna het dak en het schot tussen de motorruimte en cabine, en dan ben ik klaar. Ik twijfel even of ik dak zelf kan doen, het beplakken lukt wel, maar de hemel eruit heb ik nog nooit gedaan. Wellicht eerst maar eens op de sloop kijken hoe deze precies vast zit voor ik de mijne aan barrels trek. Zou de hemel wel willen vervangen door een zwart exemplaar, even zoeken maar of dat beschikbaar was in de mk2.5 wagon. @Tigershark wees me erop dat ik ook mijn huidige handbediende airco kan ombouwen naar een climate control, dus dat gaan we ook eens even rustig bedenken, waarvoor dank! Volgende stap wordt het inbouwen van de subwoofer die al een tijdje werkeloos op zolder staat.