nee, dat is een Fiesta, maar dit zijn allemaal bestaande modellen, het zal mij niets verbazen als ze met een elektrische Ford komen die in het segment van de Focus past maar er totaal anders uit ziet.
Ik zag de focus niet in de opsomming op focusmania. Wel de Mondeo, kuga e.d. Verstuurd vanaf mijn ONE E1003 met Tapatalk
Wel hybride Focus maar toch ook weer niet..... https://m.autowereld.com/nieuws/aut...-hybrid-en-focus-hybrid-geen-normale-hybrides Verstuurd vanaf mijn ONE E1003 met Tapatalk
Ze zijn er vast mee bezig, ze zullen wel moeten! En zoals Henry Ford zei: 'stilstand is achterstand'.
Ik was dinsdag op de persdag in Frankfurt, ben uiteraard ook bij Ford geweest. Buiten stonden inderdaad die containers, en een soort achtbaan-ride en allerlei info over Ford en elektrisch. Het was duidelijk dat Ford erg graag met elektrisch geassocieerd wil worden. Echter als je dan naar binnen loopt, naar de stand van Ford, dan zie je daar niks van. Volkswagen introduceerde hun nieuwe elektrische ID.3, Porsche pakte flink uit met de elektrische Taycan, BMW had drie hybride concepts, Hyundai had een elektrische Veloster racewagen staan... maar de stand van Ford leek gewoon een showroom. Inderdaad zijn dit "mild hybrid" modellen maar de suggestie dat Ford op dezelfde hoogte is als de concurrentie is natuurlijk lachwekkend. Ze lopen hopeloos achter, ongeacht hoeveel "electric" reclame ze maken. Het enige écht interessante op de stand van Ford was de nieuwe Puma. Die zag er wel degelijk leuk uit. Als jullie willen, kan ik wel wat eigengemaakte foto's plaatsen.
De achterstand van Ford is inderdaad behoorlijk als je het vergelijkt met de meeste (bijna alle!) andere Merken. Ik zou graag wat van de foto's van de Puma zien.
Je hebt helemaal gelijk, Ford loopt vaker achter de feiten aan, iets wat wij nog nooit hebben begrepen van zo'n groot merk. Dit kunnen we natuurlijk niet in onze berichtgeving zetten. We houden van het merk, maar waarderen zeker niet alles van Ford.
Dat is gewoon fout management geweest. Ford bleef in Amerika maar meer pickups verkopen. Hierdoor is men achterover gaan zitten, terwijl de rest zag aankomen dat men kleinere, milieuvriendelijke auto's wil. Precies dezelfde fout als in de jaren 70 en 80. Verstuurd vanaf mijn ANE-LX1 met Tapatalk