Die RS MK3, is dat ook iemand hier van het forum? Valt me op dat die qua vermogen toch wel flink onder de fabrieksopgave zit. Koppel zit er dan weer een stuk boven.
Daar lopen inderdaad meerdere discussies over op verschillende fora. Er zijn zelfs verhalen over Duitsers die er een klacht over hebben ingediend bij Ford, waarna er een mannetje van Ford Duitsland langs kwam om de auto van andere software te voorzien. Daarna haalde die RS wel z'n opgegeven vermogen.
wat me wel opvalt is dat de 3 1.6ecoboost, 2x focus met 150pk (182pk software) en 1x fiesta met 182pk affabriek. Beide focusen hebben in de hoge toeren een trillende lijn tijdens de meting en bij de fiesta is het stabieler. 08-rhk-6, 46-xjn-6, 8-zrb-98. wel heeft de fiesta 220pk en 320nm welke mods zitten daar extra op, vraag ik me dan af.
Pro Alloy intercooler ITG induction kit 3" Mongoose met 200 cel katalysator (turbo back) Collins Performance Stage 2 map
Oftewel die is op maat gechipped. De andere 2 de baggersoftware van Ford zelf Heb het nog gevraagd, was normaal zei ie
Heb er verschillende keren aan gedacht maar telkens vergeten door drukte op t werk. Ik stuur je zo even een PB. Ik ook!
Volgens de man van BR performance was mijn auto toe aan een service beurt dan zou de lijn wat rustiger zijn En dat klopt mijn auto gaat volgende maand voor een grote beurt. Was niks om mij zorgen om te maken volgens die man
@MartijnST Dat verklaart idd waarom. Heeft de aandrijflijn ook aanpassingen gekregen ivm bij de focus de bak max 280nm mag hebben volgens getrag de bakkenleverancier. Van de ene kant smaakt vermogen altijd naar meer, maar 182pk is voor mij nu nog genoeg. Het is meer dat de motor langzaam op toeren komt. En dardoor niet zo snel voelt. Al is de koppel geweldig. Je voelt dat hij echt naar voren wil