Nieuw in ons assortiment per december 2018 is REVO Technik. Met deze samenwerking hebben wij de mogelijkheid om uw auto naar het volgende niveau te brengen, voor zowel de Focus MK3 ST & RS. Ontwikkeling vanuit een exclusief, wereldwijd, dealernetwerk met enkel & alleen Ford-specialisten! Auto reeds getuned, maar overstappen naar REVO? Wij helpen u graag! Wat heeft REVO voor uw Focus MK3 ST 2.0T Ecoboost? - Stage 1 tuningfile (pre-facelift, max. 287PK/461Nm) - Stage 2 tuningfile (pre-facelift, max. 307PK/495Nm) - Stage 1 tuningfile (facelift, max. 287PK/495Nm) - Stage 2 tuningfile (facelift, max. 311PK/499Nm) - Serial Port Switch (wissel van mapping i.c.m. REVO software) - Luchtinlaatsysteem - Motorsteun upgrade - Big brake kit (verbeterd remmenset) - Velgenset 18" - Velgenset 19" Wat heeft REVO voor uw Focus MK3 RS 2.3T Ecoboost? - Stage 1 tuningfile (max. 382PK/563Nm) - Stage 2 tuningfile (max. 440PK/617Nm) - Serial Port Switch (wissel van mapping i.c.m. REVO software) - Performance Pack (stage 2) - Luchtinlaatsysteem - Intercooler - Boost pipe kit - Motorsteun upgrade - Big brake kit (verbeterd remmenset) - Velgenset 18" - Velgenset 19" Qua software is er met REVO meer te behalen dan de gemiddelde universele tuner. Dit komt puur door de interesse en de intensiteit waarmee REVO haar producten test over een langere periode en een uitgebreider gebied (wereldwijd d.m.v. dealernetwerk). Daarnaast bied REVO, in deze tijd van vele autodiefstal, een handige feature: "Anti-Diefstal-Modus". Ook dit is zeker het lezen waard! Uiteraard zijn er ook voor diverse andere Ford-modellen tuningsfiles & andere upgrades beschikbaar. Check onze website voor meer informatie. Vragen? Je bent van harte welkom! Autobedrijf Mebu Laan van Ambacht 1-3 2631 RJ Nootdorp Tel.: 015-3108415 E.: kevin@mebu.nl W.: www.mebu.nl / www.autosportmebu.nl
REVO project nummer #1 - Wat een auto wordt het met de stage 2 mapping van REVO! Hardware was reeds geïnstalleerd i.c.m. Bluefin software. (overstap naar REVO)
Ben wel eens benieuwd wat er uit komt als deze op de testbank gaat. Er wordt nu namelijk een range van pk's geroepen en je weet niet wat het echt is.
Dat klopt, maar helaas weet je dit ook niet zeker als de auto op de bank is geweest. In de loop der jaren voldoende auto-specifieke voorbeelden gezien met verschillende resultaten. Welke is dan waarheid?