Inruil Focus beperkt mogelijk. Een 1.4 of 1.6. http://m.autoscout24.nl/anbod/audi-a4-19-tdi-170pk-leder-bomvol-jongtimer-diesel-blauw-295639267 Rijd als nieuw. Heeft de betrouwbare AWX motor. Hij is altijd netjes warm gereden en voor het verlaten van de auto ook stationair laten nadraaien invb met de turbo. 4800euro A4 B6 avant bj nov 2001 (yongtimer) 1.9tdi 130pk 426000km 3e eigenaar. Castrol Longlife. Hartogtuning 170pk EGR dicht. KAT vervangen voor een RVS pijp. Full leder van een type B7 Niet aangesloten stoelverwarming. Klimaatcontrol Getinte ramen. Uittrekbare raamblindering. Aftermarket xenon 5000k Koplampen met zwart binnenwerk. Led kenteken en stadsverlichting. Afneembare trekhaak. Nieuwe RS 18inch velgen met goede Michelin pilot 3 Nieuwe voorspatborden met gedempte binnenpanelen. Originele flatbade ruitenwissers incl armen. Sportline Bilstein Eibach verlaging. Origenele S4 grill. Kenwood bluetooth handfree radio Bose systeem. Nieuwe vloermatten. (1jaar) Lijstbekleding binnenzijde deuren en dashboard Afbeeldingen kachel en aircobediening. Lichtschakelaar. Pookhoes. Kortgeleden vervangen Schijfremmen voorzijde ATE Powerdiscs Remblokken achter. Aandrijfassen incl homokineten. Rondom wiellagers. Aircopomp en vulling. Rubbers grote draagarmen voorzijde onderaan. Voorzijde onderbumper (origineel) Claxon. Voorruit (nu wel 2 pitjes) Ruitenwissermotor achterzijde, Mistlampen 1jaar APK bij levering. Aankoopkeuring toegestaan. Distributie en waterpomp moet over 50000km
A4 B6 Youngtimer? Zou er bij zetten ''inruil Fiesta mogelijk''. Kun je 'm ook op het Fiesta forum plaatsen. Of ''inruil Golf''. Kun je 'm ook op het Golf forum plaatsen.
Goed kijken. Hij is op 7 November een Yongtimer en dus aantrekkelijk om zakelijk goedkoop te rijden. ik wil als 2e auto een focus 1.4 of 1.6 gaan rijden omdat ze ruim en licht in gewicht zijn.
Klinkt en rijd nog als nieuw. Zeer weinig olieverbruik. Ze kunnen normaal 7 tot 8ton lopen. Mijn vorige TDI heeft met 5ton een ander baasje gekregen Ik ben er ook altijd heel zuinig op geweest. Netjes warm rijden laten nadraaien invb met de turbo. Beide auto,s hebben mij in de totaal 500000km die ik met ze gereden heb, nooit laten staan. Het verwijderen van de KAT en EGR is wel belangrijk voor de levensduur. De turbo kan beter ademen en minder roetaanslag in de motor. Ik zal wel een traantje laten als hij mij gaat verlaten, maar voor 8000km per jaar is hij echt te duur. Mijn voorkeur voor inruil gaat uit naar een Focus station 1.6 met airco onder de 1050kg.
Auto ziet er erg netjes uit, je bent er zo klaarblijkelijk erg zuinig op geweest. Maar het is en blijft een Fraudi. Met ingebouwd stigma en onderstuur.
Het zijn inderdaad auto,s met uitstraling maar onderstuur heb ik geen last van dankzij de verlaging en velgen, ik ga normaal door een bocht, en ben geen opgeschoten puber
Een Audikenner en liefhebber schrikt hier niet van. Ik heb ook 2 kennissen die met hun Passat 6 en 7ton op de teller hebben
Ik schrik hier ook niet van denk alleen niet dat er dat voor gaat krijgen Verstuurd vanaf mijn SM-G925F met Tapatalk