Je zal het pas merken als je ook sportkat van 200 Cellen gaat plaatsen wat ik straks ga doen en al een afspraak voor heb
maar veel vermogen is er toch niet te behalen met een 1.4 hoor. Tenzij er een turbo op geplaatst word.
dat helpt ook geen zak hoor heb het ook expres na elkaar gedaan het eninge wat dan helpt als je hem dan laat chippen maar die vermogen winst is minimaal ik heb nu op mijn 1.6 119pk en toen die de eerste keer op de testbank met dus rvs spruitstuk rvs + 200cell sportcat (is tekoop) en ander bogie's + kabels en simota luchtfilter had ik 103pk dus voor ongeveer € 800 euro 3pk meer als standaard ik zou het dus niet voor het vermogen doen meer dat je iets wilt hebben wat niet iedereen heeft
Het is afhankelijk hoe goed en jong je motor nog is! Als die afgetrapt is dan heeft hij nog weinig over
Je moet goed kijken op de markt welke producten je koopt soms kan het wel uitmaken! Een turbo is leuk maar de onderhoud daarvan is nog leuker
Jah die van mij is aardig afgetrapt Hij drink net zo olie als benzine haha Ik zou zeggen blijven dromen dan komen die pk's zeker
Zou je denken of niet? Ik durf te stellen dat mijn oude 1.6 16v minstens nog de pk's had als aan het begin van zijn levenscyclus... (Toen ie nog in mijn wagen zat). En geloof mij die heeft het behoorlijk te verduren gehad.
Zo jij durft!!! 1 flinke plas en je motor heeft water leren drinken, ik zou de onderkant afdekken. Hoeveel pk heb je al
Ali het idee van je openluchtfilter is goed. Maar zoals Chris al aangaf, dit is wel een behoorlijk risico op deze manier. Wanneer je nu een diepe plas raakt slokt het filter water naar binnen en is het klaar met je blok. Daarbij hangt ie nu ook achter je radiateur (warme lucht) voor de efficiency niet echt goed. Zelf had ik het filter op de originele plaats gehouden, dan vanuit de ondergril een koude luchtaanvoer gemaakt naar het filter toe. Bij het filter had ik een goed hitteschild gemaakt om warme lucht van de motor enigzins buiten te houden.
Geen idee of K&N hun setjes ook zo levert. Weet alleen wel op de manier zoals deze nu is gemonteerd dat dit voor behoorlijke problemen kan zorgen. Mogelijk prestatieverlies is dan je minste zorg.
K&N adviseert zelfs om de luchttoevoerslang naar het openluchtfilter toe niet te dicht bij de grond te plaatsen i.v.m. (spat)water!
zit het draad gat van de lamba sode niet aan de verkeerde kant? die hoort toch na de cat te zitten? wat ik ook zonde vind rvs spruitstuk en rvs cat met stalen flens (lekker veel nut dan de rest rvs)
gat voor de lambda zit idd verkeerd, deze hoort origineel achter te zitten je kan het ook aan de blauwe kabel links zien