aanbieding winterbanden, maar helaas toch niet

Discussie in 'Velgen, banden & ophanging' gestart door surfingjohn, 27 nov 2010.

  1. gisteren dit ontvangen van het hoofdkantoor:

    Vandaag hebben wij uw klacht ontvangen aangaande “uw bestelling van winterbanden” bij Profile Tyrecenter te Gouda. Zoals telefonisch besproken, laat ik u hierbij weten uw klacht in behandeling te hebben genomen.

    Wij hebben uw klacht doorgestuurd aan de directie van Profile Tyrecenter in Gouda. Er zal zo spoedig als mogelijk contact met u opgenomen worden voor de afwikkeling van uw klacht.

    Hopende u hiermee alvast voldoende te hebben geïnformeerd.


    vandaag niets gehoord, zal wel met de schaarste van internet te maken hebben!
     
  2. en nu het antwoord uit Gouda:

    Mijn filliaal-houder heeft het goed verwoord. Helaas begrijp ik u mening,maar op dit moment zitten we in een overspannen markt. En de prijzen vliegen de pan uit. Was dit het enigste maar. Maar veelal zijn er geen banden te koop. Er word misbruik gemaakt door de leveranciers en wij kunnen hier niks aan doen. Het kan natuurlijk niet de bedoeling zijn om onder de inkoop te verkopen. Ik wil u natuurlijk altijd nog graag helpen. Maar ik moet wel echt deze prijs ervoor hebben. En de vraag is of de banden er nog wel zijn.

    Vanwege het ongemak krijgt u bij aankoop van een complete set een ipod-Shuffle kado. Dit als relatiegeschenk.


    rare opmerking: "de vraag is of de banden er nog wel zijn" ik heb nota bene een afspraak op 13 december!!!!
     
  3. wie zegt dat hun, de bandenshop, zelf geen misbruik maken....

    dit is echt belachelijk! deal is deal is mijn mening
     
  4. Dat is dan een duur 'relatiegeschenk' van bijne €200 :butt::music:
     
  5. Ik zou eens gaan kijken op http://www.consuwijzer.nl/ of, als je die hebt, je rechtsbijstandverzekering. Volgens mij heeft die garage een leveringsverplichting.
     
  6. Komt wel een beetje ongeloofwaardig over, een aanbieding is een aanbieding,
    kunnen ze ze niet meer leveren, jammer voor hun, er heeft nog geen komplete
    koop plaats gevonden....dus daar zou ik geen zaken meer doen, des noods
    online velgen met banden bestellen;)
     
  7. Ik moet wel zeggen dat de winterbanden prijzen inderdaad omhoog zijn gegaan. De Ford dealer had ook prijzen, maar deze zijn ook omhoog gegaan omdat de leverancier de prijs ook omhoog heeft gegooit.

    neemt niet weg dat in jouw geval het verhaal een rare smaak heeft. Jij had al een afspraak en komen nagenoeg gelijk met een aanbieding, dus aanbiedingsprijs zou je
    moeten krijgen. Punt!
     
  8. morgen maar eens eerst het hoofdkantoor bellen, ze zijn inmiddels via de mail op de hoogte gesteld, kom ik er niet naar genoegen uit dan is het volgende telefoontje naar mijn rechtsbijstand en daarna misschien ga ik staand in de sneeuw de koude douche aan Profile uitdelen via het programma Radar!
     
  9. Mja, dit soort uitspraken met Radar en dat soort programma's vind ik zelf heel irritant als mensen daarmee "dreigen". Geoon op een normale menier discussieren kom je veel verder mee. De relatie die je dan hebt komt er niet beter uit te zien en als er iets is en je moet terug denken ze weer van daar komt die zeikerd. En dan lekker aan je spullen laten zitten....

    Trek je conclusie.

    Gewoon op een normale nette manier dit proberen op te lossen, kom je veeeeel verder mee.
     
  10. Nou dat valt wel mee hoor, een iPod shuffle kost €49,-
     
  11. tja hoe ver moet je gaan met een normale nette manier? ben tot nu nog heel redelijk geweest.
     
  12. Je hebt wel gelijk hoor ;)


    Maar wat ik bedoel te zeggen is dat als je bijv door Radar je gelijk zou halen, je je banden daar laat verzorgen. Uiteraard zou alles op een juiste manier moeten gaan. Maar als ze negatief in het daglicht worden gezet, vinden ze niet leuk. Ik zou dan hopen dat ze alles monteren, balanceren en alles wat daarbij komt, op de juiste en veilige manier. Ik kan me voorstellen dat ze minder secuur werken voor iemand die ze dit geflikt heeft. Zou natuurlijk niet mogen, maar kan me het voorstellen. Als iemand jou een geintje flikt denk je zelf ook van barst maar ;)

    Nogmaals, ik vind dus wel dat ze jou die aanbiedingsprijs moeten rekenen!
     
  13. Tja het is een merkwaardige samenloop van omstandigheden dat kan niet ontkent worden. Persoonlijk heb ik toch hele goede ervaringen met Profile, ik kom er een aantal keer per jaar :mrgreen: maar dit aanbiedingen verhaal is op zijn zachtst gezegd een beetje ondoorzichtig.

    Het is idd een feit dat de prijzen van de winterbanden de laatste weken flink gestegen zijn, een gevalletje vraag en aanbod. Het is heel erg vervelend dat je daar op deze manier de dupe van wordt dat moet gezegd worden, maar of Profile wakker ligt van een koude douche :shrug:
     
  14. ik vind dat je gelijk hebt! Ik heb zelf bij een niet nader te noemen auto importeur gewerkt. Man als het woord radar valt gaan ze al bijna door het stof. Maargoed dat moet je zelf weten. En als ze je wielen niet goed monteren omdat je je gelijk hebt gehaald bij radar lust je rechtsbijstand ze pas echt rauw. Niemand is zo dom om dat te doen dat kost het bedrijf tonnen in negatieve publiciteit.

    Wat ik niet begrijp is die overspannen markt en schaarste, volgens mij zit de verkoop in de lift sinds het in Duitsland eerst "verplicht" werd en nu dus echt verplicht. Ieder jaar worden ze gepromoot in diverse auto(lees reclame) programma's. Dus dit hadden de bandenboeren aan kunnen zien komen en groter inkopen.

    Als de banden groothandel/importeur ze niet heeft is er iets serieus mis met hun forecast en missen ze een hoop sales. Dit hadden ze (zeker na vorig jaar) kunnen zien aankomen.

    Lang leve internet bij diverse shops geven ze gewoon voorraad aan en bezorgen waar je wilt.

    succes.

    Jeff
     
  15. als ze in de 21e eeuw zijn beland wel. Als er iemand googled op

    dit

    Komen ze al op dit verhaal.

    Wat denk je hoe hoe hoog hij komt als de TS het post op de site van de tros....

    Er zijn inmiddels al bedrijven die zichzelf aanmelden op fora om "problemen" van gebruiker op te lossen...

    Lastig voor bedrijven (ook voor het bedrijf waar ik voor werk) maar de kracht ligt bij de consument of ze het nu leuk vinden of niet.
     
  16. Nou, mijn ervaring is anders hoor, over dreigen met Radar ;)

    De rechtsbijstand lust ze idd dan rauw, maar ik hoop dat je dat dan zelf kunt navertellen als je met weet ik veel hoe hard uit de bocht, in een sloot onder het ijs bent geschoven. (voorbeeld he!)


    Het is maar een voorbeeld he, het hoeft natuurlijk niet. Zoals ik al schreef zouden
    ze het ook gewoon moet oplossen, maarja, leer de mens kennen ...

    (misschien is het handig als mensen proberen iets uit een verhaal te halen, dan het zo letterlijk te lezen) ;)
     
  17. Klopt, maar de oplossing zit niet in dreigen. De oplossing moet gezocht worden in communiceren. Persoonlijk ben ik geen fan van Radar de zaken worden nogal eens uit verband getrokken. Ik ben ook geen fan van boze brieven of email waarschijnlijk ben ik nog van het oude stempel, stap bij het bedrijf naar binnen en start een dialoog ;)

    Verder hoop ik dat er een mooi compromis gevonden kan worden voor dit probleem zodat beide partijen het idee krijgen er iets aan gewonnen te hebben.
     
  18. [​IMG]

    Ik had het niet beter kunnen verwoorden!
     
  19. morgen na wat telefoontjes gepleegd te hebben weet ik meer over wat ik aan vervolgstappen ga ondernemen, jullie worden zeker op de hoogte gesteld!
     
  20. Ik ben idd heel benieuwd en hoop een een goede afloop voor je :cheer:
     

Deel Deze Pagina