Heb zojuist de luchtmassameter gekuist met contactspray. De sensor was volledig zwart. Nu zie je terug het metaal. Heb hem terug gemonteerd. Ik kon het niet geloven, auto trekt een stuk vlugger in toeren dan voorheen! Door wat komt dit dan? Sensor die verkeerde waarden doorgeeft omdat deze bedekt is met een laagje vuil? Alvast bedankt!
Na veel wikken en wegen neem ik 9 maart afscheid van mijn focus. Heb mijn zinnen gezet op een BMW 320 188PK Coupé van het bouwjaar 2011. Mett slechts enkele duizenden kilometers. Het is een 6-versnellingsbak Hier paar fotos en de opties lijst. Opties : - Metaalkleur - Leder bekleding Korallrot - Alu velgen styling 338 - Servotronic - Elektrisch schuifdak - Aut. dimmende binnen + buitenspiegels - Skizak - Opbergpakket - Verwarmde zetels - Centrale armsteun - Elektrische zetels - Parkeersensoren - Koplampspoeiers - Xenon verlichting - Regen - lichtsensor - Elektronische airco - Cruise control - Lichtpakket - Navigatie professional - Voice control - Gsm voorbereiding - Hifi luidsprekers
Dan vind ik dat persoonlijk erg weinig Maar, dan weet ik niet hoe de prijzen in België liggen. Kijk anders ff op http://www.autotelex.nl/kenteken daar kan je zelfs een rapport voor niks krijgen!
Gisteren de BMW gaan ophalen. Wat een wereld van verschil! Ik vond dat de focus al goed stuurde, maar dit is niet te vergelijken! Ik zal nog moeten wennen met al die paardjes die klaar staan om te vertrekken. :p Hier een paar fotos. Veel plezier. Ik ga trouwens niet weg op dit forum, zal af en toe wel nog eens komen kijken naar de Focussen. :p
Waanzinnig mooie en fijne Bimmer. Daar ga je een hoop plezier van beleven, daar kan geen enkele Focus tegenop.
das ook geen eerlijk site ondbreken zoveel gegevens. de ti-vct kennen ze al niet ook zijn alle 1.6 motor van ford volgens hen 101 pk ?? dacht dat dat zowiezo al 105 was (na 2006 dan he) weer on-topic nice ride. ik zou het ook wel weten als ik daar tussen moest kiezen.