1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

verschil mk2 en mk3

Discussie in 'Algemeen' gestart door henk67, 27 aug 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dat heb ik ook in mijn saaie vuilniszak grijze ST.

    @Davidvk : De krappere stoelen is natuurlijk iets persoonlijks, ik heb minder ervaring in de stoelen van de mk2 ST maar des te meer in de mk3. Je kent mij een beetje en ik ben echt wel een maatje meer dan jouw. Natuurlijk net waar de voorkeur ligt, maar ik zit heerlijk comfortabel en knus in mijn mk3.5 ST.
     
    gerardTDCI vindt dit leuk.
  2. Grappig dat je het precies anders ervaart, toen ik keer bij je mee mocht rijden was dat eerste wat me opviel, dat bij mn benen stuk strakker was, maar zo zie je dat ieder het anders ervaart.

     
  3. Heren, het gaat een focus 3,5 ST worden in de kleur tangrine scream of stealt gray.
    De opdracht is gegeven aan House of Cars.
     
    RSBülent, gerardTDCI, Davidvk en 4 anderen vinden dit leuk.
  4. Alvast van harte gefeliciteerd Henk met deze fantastische aanschaf.
    Heel veel veilige en mooie kilometers gewenst!!
    We zijn benieuwd naar de foto's tzt.
     
    henk67 vindt dit leuk.
  5. Gaaf, gefeliciteerd! Waarom ga je zelf niet opzoek bij onze oosterburen? Dat scheelt je echt heel veel geld, mogelijk bespaart dat je bijna een mk2 St aan kosten. Mocht je vragen hebben, dan mag je mij een bericht sturen. Ik heb net m'n 2e slate grey ST geïmporteerd.
     
    RSBülent vindt dit leuk.
  6. Over het algemeen zijn duitse uitvoeringen inderdaad completer dan de nederlandse.
    Let wel heeeeel goed op de kilometerstand. Importauto's (zeker uit Duitsland) staan er om bekend dat juist daarmee nog wel eens gesjoemeld wordt. Hoe dat te controleren is weet ik niet maar daar kunnen en willen mensen met ervaring (zoals VinST) je denk ik best mee helpen. Mijn ST komt ook bij onze oosterburen vandaan maar die was al ingevoerd door een Nederlandse garage.
     
  7. Als alle boekjes aanwezig zijn en/of mogelijk een uitdraai van Etis dan is de kans klein dat er wat mis is, al kan dat natuurlijk wel. Ook moet de staat van de auto kloppen bij de kilometerstand etc etc. Het is natuurlijk een risico, maar het scheelt ook echt heel veel geld als je direct bij d buren koopt. Niets ten nadele van House of Cars maar 5 van de 6 STs die zij aanbieden komen ook direct door uit Duitsland. Hetzelfde geldt voor heel veel STs en RSn die in Nederland worden aangeboden
     
    RSBülent en henk67 vinden dit leuk.
  8. Henk bij deze alvast gefeliciteerd :cheer::rock:
     
    henk67 vindt dit leuk.
  9. Mijn Stealth Grey ST is ook een duitse import, door Nederlandse dealer geimporteerd. rijd nog steeds met een grote glimlach erin rond
     
    henk67 vindt dit leuk.
  10. Dat worden mooie kilometers!!! gefeliciteerd!:thumbup:
     
  11. Gefeliciteerd met de opdracht..
    Dat gaat Helemaal goed komen met House of Cars..
    Mijn RS komt daar ook vandaan Topzaak!!
     
    henk67 vindt dit leuk.
  12. Gaaf henk!
     
    henk67 vindt dit leuk.
  13. gefeliciteerd Henk, het aftellen is begonnen :cheer:
    zelf importeren is goed te doen maar snap dat je de zekerheid zoekt van een garage met kennis van de :st: en :rs: natuurlijk en dan is House of Cars een goede keus :thumbup:
     
  14. Vraag aan alle leden hier.....Is er iets bekent over auto met kenteken XZ-757-P
    Laat zo spoedig mogelijk uw berichtje hier achter...........
     
  15. Ben gisteren even wezen kijken bij een stealt gray, en moet vetellen dat ik daar best wel jaloers om ben geworden.
     
  16. Wat kost het ongeveer om hem naar Nederland te halen incl transport.
    Ik heb verder niks hier.
     
  17. -2x heen en weer rijden (de benzine) incl 1x met 2 auto's terug , kan je zelf uitrekenen
    -tijdelijk kenteken voor de terugreis (te regelen in Duitsland tijdens het ophalen van de auto bij het Strassenverkehrsamt of door de verkoper : 150 Euro. Of op kenteken van de verkoper terug naar dan heb je verzekering op chassisnummer nodig a 100 eur
    -invoeren kan op verschillende manieren. Goedkoopste en snelst is uitbesteden incl taxatie, dan heb je gegarandeerd flinke korting op de bpm (die is normaal nog zo'n 2000 Euro) . Het is het voordeligste om een ST van 2015 of 2016 te vinden ivm bpm afschrijving. Incl taxatie, uitbesteden en rest bpm , ergens rond de 1500 euro..

    Tel uit je winst. Is niet tegenaan te werken.
     
    RSBülent vindt dit leuk.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina