Inmiddels contact gehad met Ford Nederland. Heel onvriendelijk behandeld en er wordt geen enkel begrip getoond. Het woord compensatie komt niet voor in hun woordenboek. Ze geven geen enkele datum af. In de folders van vorig jaar stond al hoe geweldig de navigatie van Sync 3 met de kaarten van HERE en updates via WiFi. Wel zo'n € 1000,= vragen voor een achterhaald navigatie systeem. Volgens mij is misleidende reclame strafbaar. Ik ga morgen nog een keer schakelen met mijn contactpersoon bij de dealer, en daarna wordt de rechtsbijstand ingeschakeld. Ik kan het niet begrijpen dat een organisatie als Ford je met droge ogen kan bedriegen, en geen enkele moeite neemt om dat normaal te communiceren naar hun klanten. Er komt een einde aan het telkens wijzen naar de toekomst. Ford, zeg gewoon dat jullie dit niet kunnen en compenseer je klanten. Ik voel me misleid en bedrogen en ben hier heel boos over.
Ik ga dit even volgen. Ik heb een hele nieuwe focus, pas in elkaar gezet haha, maar kwam er gister dus achter dat er stukken snelweg niet in de navigatie staan die er al een eeuwigheid liggen. Zeer achterhaalde kaarten dus. Zit weinig anders op dan wachten als ik al het bovenstaande zo lees. Bravo ook voor degene die stappen ondernemen, succes daarmee! Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Ik zie dat jij versie F6.1 hebt van Telenav bij mij geeft de info: Navigatiekaarten versie: EU 4 15 en ook van Telenav !! Maw jij hebt volgens mij dus een nieuwere versie toch ?? Gr <> Cees
Zojuist een kleine aanpassing gedaan in sync. Bij een ST line past in mijn ogen ook een ST startscherm https://youtu.be/KC7XZOuTcE0 Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Gaaf ! Heb een MDF systeem maar zou zoiets ook willen [emoji4][emoji106]. Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk Pro
Zekers. Dmv forscan. 2 getalletjes veranderen en klaar[emoji3] Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Ik heb zojuist mijn rechtsbijstand ingeschakeld en zij gaan er een zaak van maken. Binnen vier werkdagen word ik teruggebeld..
Ook maar eens mee aan de bak. Al wil ik de dealer hier niet mee lastig gaan vallen. Volgens de wet zijn hun mijn aanspreekpunt. Maar in dit geval kunnen zij er ook niks aan doen en lopen ook tegen de muur die ford heet Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Wat mij ook opvalt aan sync. Is dat het soms best lang duurt voor de kaart geladen is. Kan soms wel een minuut duren. En de andere keer is ie er na een paar seconden. Bij jullie ook? Nog even qua verandering naar het ST opstart. De waarde in de foto de 1 veranderen naar een B. Meer niet! [MENTION=3486]Gert jan[/MENTION] Wat ik jou stuurde als eerste niet doen. Met de eerste waarde verander je namelijk het logo van CarPlay (word een Lincoln logo ipv ford.) Nog geprobeerd om in het scherm Climate controle zichtbaar te krijgen. Dat is helaas niet gelukt. Mocht iemand weten hoe wel. Dan hou ik me graag aanbevolen Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
[MENTION=130]mack[/MENTION] Ik heb nog niks ondernomen om het te wijzigen. Heb de apparatuur er niet voor. Verstuurd vanaf mijn SM-A500FU met Tapatalk
Nope. Dat is eruit gehaald. Volgens mij alleen zichtbaar als je wel verwarmde stoelen hebt Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk