1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Sponsor: Online-velgen.nl

Discussie in 'Sponsoring' gestart door Hunter, 15 feb 2011.

  1. Er is een nieuwe eigenaar begrijp ik??
    Want zover ik weet is Online-Velgen gewoon een sponsor van ons, in mei hebben ze netjes hun sponsor bijdrage aan de club betaald.
     
  2. Werken zij met een kortingscode?
     
  3. De nieuwe eigenaar vertelde bart dat de vroegere eigenaar sponsor was maar ik weet niet wanneer hij het overgenomen heeft.
    Ik zal het eens aan bart vragen hoe het zat [MENTION=3]Remco[/MENTION]
     
  4. Ik ben er idd afgelopen zaterdag geweest ondanks de slechte verhalen..
    Eenmaal binnen, goede service en niks was een probleem.
    Ik had vragen over de ET en j waardes en eventuele afwijken van de kilometer teller, deze werden rustig beantwoord dan wel nagezocht..

    Ik ben drna in gesprek geraakt, kwam de focusclub ter sprake
    Idd over incidenten uit een 'grijs verleden'.
    En wat ik eruit begreep(!), is dat er een nieuwe eigenaar in zit.
    En mocht ik een bestelling plaatsen, word er tzt uitgezocht hoe t zit met de sponsoring, want dat was diegene die mij hielp niet helemaal bekend!


    En het was er trouwens ook vrij druk binnen..
     
  5. Ik heb op dit moment mail contact met Gino van online-velgen.nl.

    Hier onder een zeer netjes en positief stukje uit zijn mail:
    Het betreurt ons dat je zulke berichten te horen krijgt daar waar wij erna streven dit soort berichten juist te vermeiden.
    We hebben dit euvel ondertussen al intern besproken en vinden het uiteraard ook vervelend daar waar je allen positieve berichten wilt ontvangen.
    Elke ochtend omstreeks 08:30 beginnen wij met het beantwoorden van ALLE emails (incl emails die incidenteel in de spam terecht komen).
    Waar het nu precies misgaat durf ik niet precies te zeggen omdat ik hier gewoon geen verklaring voor heb. We hebben momenteel gewoon een normale bezetting waarbij zelfs 2/3 collega's emails beantwoorden. Indien u clubleden vragen hebben mogen zij uiteraard gewoon een email sturen naar info@online-velgen.nl OF telefonisch contact met ons opnemen volgens onderstaande gegevens(openingstijden vermeld).

    Showroom & hoofdvestiging Online-Velgen
    De Maas 19 Openingstijden:
    5684 PL Best Maandag t/m vrijdag - 9:00 tot 17:30 uur
    Nederland Zaterdag - 9:00 tot 16:00 uur

    Tel: +31 (0) 499 377 662
    Telefonisch bereikbaar:
    Maandag t/m vrijdag - 9:00 tot 17:00 uur
    Zaterdag - 9:00 tot 16:00 uur


    Binnenkort wordt er door online-velgen.nl een reactie gegeven hier op het forum.
    Wij moeten nog even hun inlog gegevens doormailen.
    Het lijkt erop dat het dus helemaal goed gaat komen.

    Groet,
    René
     
  6. Ik vindt het positief te horen dat ze e.e.a. willen verbeteren. Ik hoop dat het ze gaat lukken om de communicatie goed op rollen te krijgen.

    Het vertrouwen terugwinnen zal wat meer tijd kosten.
     
  7. Edwin,
    We geven de mannen het voordeel van de twijfel.
    Het mail verkeer met hun gaat prima en is zeer gemoedelijk.
     
  8. Dan overweeg ik toch een order te plaatsen! :D
     
  9. Eergisteren een order geplaatst, vandaag gebeld door hun dat ze klaar liggen.
    Woensdag ga ik ze ophalen.
    Nette communicatie, veel beter dan hiervoor. Levertijd zou 5 tot 10 werkdagen zijn. Na 3 dagen liggen ze al klaar. Nu nog het resultaat bekijken ;-)
     
  10. Vandaag de velgen opgehaald.
    Het bedrijf zit op een bedrijven terrein.
    Aan de uitstraling van het pand is nog wat te winnen in mijn ogen maar ja dan zullen de prijzen ook wel omhoog gaan ;-)
    Verder werd ik netjes ontvangen en was er de mogelijkheid om ze zelf te monteren, hij had wel een krik zei hij.
    Dat aanbod heb ik afgeslagen aangezien ik nu nog geen winterbanden onder de auto wil hebben.
    De velgen zagen er super netjes uit.
    Nog geen krasje te vinden van het banden opleggen, wat bij andere bedrijven wel eens het geval is.
    Daarna netjes betaald en de wielen in de auto gelegd.
    Stonden netjes op de steekkar die ik kon gebruiken om ze naar buiten te rijden.
    1 jaar garantie (helaas niet op slijtage van de banden ;-) )

    Verder een goede indruk!
     
  11. Goed om te lezen Stephan! :thumbup:

    Vooralsnog moeten we dit bedrijf maar het voordeel van de twijfel geven, het lijkt erop dat ze hun leven gebeterd hebben in ieder geval (mogelijk vanwege een nieuwe eigenaar?)
     
  12. De mails worden ook meerdere malen per dag beantwoord. Dus het lijkt erop dat het vele malen beter is geworden....
     
  13. Mooi toch?
    Nu nog wat korting :mrgreen:
     
  14. FF reclame maken ;-) hebben me weer goed geholpen...

    Mijn ervaring is dat je gewoon om de korting moet vragen, scheelt me vaak een 5 tot 8 % , ze zitten bij mij op de hoek en ik koop er al jaren mijn velgen.
    Zeker icm banden erop zijn ze goedkoopste, en de banden hebben altijd een DOT code van een week tot een paar maanden.
     

Deel Deze Pagina