1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Sponsor: Online-velgen.nl

Discussie in 'Sponsoring' gestart door Hunter, 15 feb 2011.

  1. Met zulk soort opmerkingen heb ik dus moeite.
    In de praktijk gaat waarschijnlijk 99% goed, maar worden ze neergehaald omdat 1% fout gaat...
     
  2. Wat ik vreemd vind is dat er nog geen enkele reactie van de kant van de sponsor is.
     
  3. Klopt, naast het niet hebben van, ten minste, een introductie-actie voor de FocusClub vind ik dat ook heel raar. Als je de liefhebbers hier aan je kant krijgt door netjes je klanten te behandelen (en speciale acties), breek je toch een potentieel grote markt open met trouwe kopers... maar ja, er zijn genoeg andere aanbieders...
     
  4. ben ik het helemaal mee eens heb namelijk nog nooit een verkeerde bestelling gehad bij de mac :kwijl:

    back :ontopic:

    Het is al vervelend zat als je weken of zelfs maanden moet wachten op je spullen als je geld wil verdienen zul je toch ook moeten marketen en dat doe je niet met slechte reviews naast je sponsorschap
     
  5. ik heb vandaag weer contact gehad,en ze komen nog over een tijdje met een actie op het forum hier zeggen ze.
    echter kreeg ik geen korting of wat dan ook,omdat ze hier sponsor zijn.
    dus wat het nut is van sponsor zijn vd focusclub is mij onduidelijk.
    Maar mij is 200% ZEKER weten beloofd,dat morgen alles in huis is eindelijk.
     
  6. zal mij benieuwen
     
  7. Nogmaals, je hoeft er niets te bestellen hoor! Wat een berg negativiteit zeg...
    Krijg je bij Fordparts of Peter de Groot wel korting dan?
    Velgen leveranciers die stunten met de prijzen kunnen nu eenmaal niet nog eens 10% clubkorting gaan verstrekken. Dus een clublid profiteert niet direct in dit geval. Indirect wel omdat we op deze wijze de kosten van de club kunnen dekken.
     
  8. Dat zeg je bijna goed. Bij een gemiddeld bedrijf gaat er 99% goed en 1% fout, bij online velgen ligt die verhouding ietsiepietsie anders.

    Ik laatst wel. Kreeg een warme cheeseburger. Ben er mee teruggegaan en heb alsnog een lauwe gekregen!

    Wat is dan de meerwaarde van deze sponsor, Remco, als ik vragen mag? Zij betalen de club een x-bedrag alleen om hun naam hier voorbij te laten komen?
     
  9. Wellicht kan je ook eens aan de Focusclub denken en niet alleen aan je eigen portomonnee?

    Daarnaast gelden voor de kortingsbedrijven dat je betalend lid van de Focusclub moet zijn. En dat ben je (nog) niet. ;)
     
  10. Het werkt natuurlijk ook de andere kant op... Een goede sponsor kan ook mensen motiveren om juist lid te worden van de Focusclub. Je mag dus wel degelijk eisen stellen aan een sponsor...
     
  11. Tja, ik neem aan dat je gaat sponsoren om goede reklame te maken voor je bedrijf. Vooralsnog lijkt dat niet te lukken.
    Dat er geen korting gegeven hoeft te worden ben ik het mee eens, zoals eerder gezegd betaald de sponsor mee om de club draaiende te houden.
    Wel vind ik dat je als sponsor je uiterste best moet doen om richting clubleden een optimale service te verlenen, zoals Kludrex al aangaf kan ie daarmee een hoop klanten én een positieve naam voor z'n bedrijf winnen.
    Zo terug lezende gaat dat niet helemaal lekker en da's natuurlijk niet echt bevordelijk voor het vertrouwen in dat bedrijf.
    Effe hier op 't forum de boel toelichten en uitleggen zou imo een goede zet zijn.
     
  12. Als bedrijf zijnde vind ik het niet normaal dat als je een bestelling binnen krijgt en je stuurt een mailtje naar je klant van:
    bedankt voor je bestelling over 5 werk dagen zullen de velgen bij u binnen zijn

    en vervolgens 5 dagen later niks ok denk je kan een paar dagen langer duren
    dus je wacht nog rustig een weekje af.
    Week voor bij nog niks ga maar eens bellen en dan krijg je te horen sorry de velgen zijn nog niet binnen volgende week donderdag zijn ze binnen
    Weer een week later nog niks weer bellen
    krijg je te horen ja we hebben de verkeerde steek maat binnen volgende week donderdag hebben we de goede velgen binnen (het ging om multi steek velgen past op elke auto)
    Weer een week later niks weer bellen krijg je te horen sorry we kunnen de velgen niet meer leveren maar we hebben wel een ongeveer gelijke set staan
    maar die zijn wel 200 euro duurder.
    vervolgens annuleer je je bestelling en wil je je geld terug gaan ze daar ook nog eens moeilijk over doen.

    Sorry maar dat vind ik niet normaal van zo`n bedrijf
    ze hadden ook zelf even kunnen bellen of mailen over hoe en wat maar dat doen ze niet
    Ik heb zelf een aantal jaar in een winkel gewerkt en daar werd altijd gezegd
    klant is koning maar dat gaat bij online velgen duidelijk niet op !
     
  13. Toch wel heel bijzonder dat ze geen banden op tijd kunnen leveren:
    http://www.autobanden24.com/
    Deze is namenlijk ook van hun:schater:
    Dus zowel de velgen als de banden kunnen ze niet op tijd leveren??
    Misschien moeten ze dan toch maar eens gaan praten met hun leveranciers,
    want zoals het nu gaat is dat niet anno 2011, maar eerder anno 1990:baeh:

    En ja, ik mag ook uitvaring spreken, heb daar in het "verleden" ook velgen besteld
    in de moeilijkste maat die er toen was: 4x100 R15 met 195x50-R15 banden,
    tsjaa, die zijn heeellll moeilijk te verkrijgen, en heb je minstens 4 weken voor
    nodig om ze in huis te hebben.....en dan moeten er nog banden op en verzonden
    worden.
    Dus nu is er nog steeds niks veranderd....misschien toch eens het bedrijfsbeleid
    gaan veranderen, want er komen steeds meer andere online sites bij;)
     
  14. En? Gelukt?


    Sent from my iPhone using Tapatalk
     
  15. helaas barry,ze waren binnen vrijdag zeiden ze,maar ik kon ze niet ophalen ivm koninginnedag(gesloten) en op vrijdag kon ik ze niet halen,want de banden waren nog niet gemonteerd.
    maar ik ga niet meer bellen,morgen rij ik er na mijn werk langs.even kijken hoe het nu zit.
     
  16. Ben er vandaag heen gereden.
    Velgen waren eindelijk klaar.
    Dus ik ben de velgen in aan het laden,ligt er 1 band niet goed op zag ik :sick:
    Even terug naar binnen,en ruim 15 min moeten wachten voordat die weer klaar was.
    Toen gaven ze me de verkeerde centreerringen 69,9mm,dus ik zeg die zijn niet goed?
    Dat maakt niks uit meneer,dat past zo......
    Ik zeg ik moet gewoon de juiste hebben voor een ford,eeeeh die hebben we nu niet,maar ik zal nog effe kijken,achteraf had hij ze dus wel.
    Dus eindelijk heb ik ze thuis liggen,wel 3 weken te laat,en een hoge telefoon rekening van het bellen,en slechte service,maar ze zijn dan wel netjes de wielen(ik moet ze nog monteren)
    1ste keer iets besteld daar,en meteen de laatste keer.
     
  17. Zo eindelijk gelukkig heb je toch nog je velgen gekregen had het eerlijk gezegd niet verwacht
    veel plezier met je nieuwe velgen:thumbs:
     
  18. pffffff....... wat een gedoe allemaal zeg :nocheer:
    maar 1 ding is belangrijk: JE HEBT ZE :cheer:
    ben benieuwd naar de foto's en veel plezier ermee ;)
     
  19. hehe
    zelfde als mij dus....

    maar je hebt ze!!!
     
  20. is die site ook van intertyre, intersprint, tyremaxx e.d.?

    bekend om z'n fijne communicatie.

    maar waarom zou je als je die enige bent die (i quote:) "van het hoogste topje van finland tot het uiterste puntje van potugal en alles wat ertussen zit" alle banden levert?
    (55000 stuks per dag!)
     

Deel Deze Pagina