1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Sponsor: Online-velgen.nl

Discussie in 'Sponsoring' gestart door Hunter, 15 feb 2011.

  1. #41 FordCmax, 15 apr 2011
    Laatst bewerkt door een moderator: 15 apr 2011
    waardeloos bedrijf/sponsor.
    27 maart telefonisch contact gehad hoe het zit met mijn velgen,het zou ongeveer 2 weken duren nog,afgelopen woensdag gebeld hoe de zaken ervoor staan.
    ja meneer u velgen zijn verstuurd we verwachten ze deze week.
    vanmorgen gebeld hoe het zit,want de week is om,ja meneer u velgen komen vandaag binnen,we bellen u meteen op als ze er zijn.
    ze zijn tot half6 open volgens de site,en om half5 nog niks gehoord.
    dus weer gebeld en continu in gesprek,10 voor 5 werd er eindelijk opgenomen,goedemiddag,en de verbinding word verbroken??? ik dacht HUH,dus weer meteen terug gebeld en toen stond het antwoord apperaat ineens,aan met de mededeling,dat ze maandag weer bereikbaar zijn.
    waardeloos bedrijf,en ronduit onbeschoft,om de hoorn erop te gooien,en het antwoord apperaat aan te zetten,en inmiddels bijna 4 weken verder,en nog geen wielen
     
  2. Ik heb dus hetzelfde mee gemaakt en 4 weken later proberen ze een andere set aan te smeren die mochten ze lekker houden
     
  3. Wou hier eigenlijk volgende maand velgen bestellen.
    Misschien toch maar verder kijken..jammer.
     
  4. Wou hier eigenlijk volgende maand velgen bestellen.
    Misschien toch maar verder kijken..jammer.
     
  5. Hmm, Ik denk dat ik de enige ben waar het goed is gegaan.
    Ik heb ze binnen hun gestelde termijn netjes binnen gekregen. Maar niet de juiste manier hoe ze jullie hebben behandelt
     
  6. Voordeel van de twijfel...misschien toch maar proberen.
    de prijs is ok en er gaat dus ook wel eens wat goed.

    Maar als sponsor lijkt het er niet op.
     
  7. Hij adverteerd ook op marktplaats, heb hem toen een paar keer benaderd over de RS velgen voor onder mijn focus. Maar waren toen ook nooit op voorraad en kwamen iedere keer die week binnen. Heb achteraf dus ook maar de duvals gepakt waar ik geen minuut spijt van heb gehad.
     
  8. en weer een week verder,nu waren de velgen binnen zegt hij,maar nu hebben ze weer geen banden :sick:.nooit geweten dat 4 18 inch bandjes 4 weken onderweg zijn .........
    dus nog geen velgen en banden
     
  9. Vandaag opnieuw gebeld. Blijkbaar bestellen ze de banden pas als de velgen binnen zijn. Deze zijn vrijdag binnen gekomen en toen hebben ze dus ook de banden besteld en zou 2 werkdagen moeten duren dus morgen moeten ze binnen zijn..! Dus we gaan morgen weer bellen..! *Zucht!* :nocheer:
     
  10. duurt inderdaad wel erg lang tegen de tijd dat ze eronder zitten kunnen de winterbandjes weer de kast uit :)
     
  11. Zoals afgesproken vandaag gebeld,want ze zouden binnen zijn...
    je voelt hem al aankomen.weer een nieuwe smoes,de banden zijn niet op voorraad,ze staan in back order minimaal 2 weken levertijd :weird::weird:
    Dus ik bel de bandenboer hier in het dorp,en daar hebben ze gewoon 18 inch banden op voorraad,dus ik vermoed dat de velgen gewoon niet binnen zijn,al zegt hij van wel.
    waardeloos bedrijf wat van leugens en smoesjes aan elkaar hangt,en elke keer blijft uitstellen.
     
  12. Dan annuleer je toch gewoon de bestelling als het echt zo’n klote bedrijf is :?: :roll:

    Ik heb er wat moeite mee dat een bedrijf zo wordt afgebrand omdat iemand een slechte ervaring heeft. Overal waar gewerkt wordt, worden fouten gemaakt.
    Ik heb persoonlijk geen ervaringen met Online-velgen, maar er zijn ook mensen die netjes binnen 2 dagen hun bestelling hebben ontvangen, dus om dan te beweren dat een bedrijf met leugens en smoesjes aan elkaar hangt is een beetje overdreven.

    Er mag best een kritische noot of slechte ervaring op het forum worden geplaatst, maar vaak hoor je de goede ervaringen niet en als er dan 2 slechte ervaringen zijn is het schijnbaar een waardeloos bedrijf…
     
  13. ik heb ze tot vrijdag de tijd gegeven om iets te regelen,ik heb er geen goede ervaring mee tot nu toe,dus waarom zou ik dan iets positiefs over gaan zeggen Remco?
    velgen zouden 2 weken duren is mij beloofd,ik heb ze in maart al besteld,en elke week moet ik terug bellen naar hun(hun kunnen ook bellen) nee ze laten de klant bellen,en elke dag RUIM 15 min in de wacht staan,en dan krijg ik te horen dat ze de dag erna komen.dat zou vandaag zijn,en dan krijg je te horen dat ze in back order staan.
    dat wist hij 2 weken terug ook lijkt me.
    Dat jij er moeite mee hebt,snap ik niet,dit is geen goed bedrijf om als sponsor te hebben.google maar eens
    het enigste wat hij heeft zijn die RS velgen.... die kun je binnen 2 dagen in huis hebben
     
  14. *had hetzelfde probleem*

    het duurt 10 dagen.....
    10 dagen voorbij nog niets....
    week daarna nog niets.....
    ondertussen had ik ze afgebeld....
    bellen ze 3 weken later op goh wilt u de velgen nog ze zijn binnen...
    dus ik ben er alsnog heen gereden en achteraf wel super blij ermee
     
  15. ik zou zeggen: ophalen die velgen en de banden laten monteren door de plaatselijke bandenboer(die had die banden toch op voorraad?)
    vervolgens kan je dan gelijk ff checken of de velgen er wel zijn!!!!!
    want volgens jou zijn die er nog niet?????
     
  16. Begrijp me goed, je hoeft echt niet positief te reageren als je niet positief bent.
    Mijn opmerking was ook algemeen bedoeld en staat los van het feit dat Online-velgen een sponsor van ons is.
    Maar hou het graag bij de feiten.
     
  17. Maar ik vind als je een forum gaat sponseren je ook wel goed voor de dag moet komen. En ik lees en hoor toch veel negatieve reacties!!!
     
  18. Dat is mijn bedoeling ook,maar ik krijg ze niet meer te pakken,heb 30 min in de wacht gestaan,en toen ging het antwoordapperaat er weer op.
     
  19. +1 ik heb opok zo mijn twijfels... ik wacht nog even met bestellen :cool:
     
  20. Liever iets meer betalen en goede service
    als minder betalen en geen service :thumbs:

    Maar goed als ik het zo lees gaat het bij de 1 wel goed en bij de ander helemaal niet (ik ben geen uitzondering :schater:ik heb de koop dan ook afgeblazen )

    maar wat ik nou niet snap waarom gaat er daar zoveel fout ?
    ik ben eens op internet rond gaan kijken op diverse forums en kom dan ook echter heel veel slechte verhalen tegen over online velgen.
    en het zijn allemaal de zelfde problemen die ik heb gehad en FordCmax nu heeft
    Het zijn dus geen uitzonderingen dat het daar zo gaat
    het lijkt daar wel op McDonalds krijg je ook nooit je complete bestelling:loco:
     

Deel Deze Pagina