Ik zij net dat het bij camera instellingen staat! Echter bedacht ik mij. De Puma heeft 360 Camera en de Focus niet. Wellicht kan iemand met een Focus MK 4.5 ook even zijn of haar instellingen bekijken omtrent deze kwestie.
Weet niet waar je woonachtig bent. Maar wil best even mee kijken. Kom zelf uit Den Haag.
Optie is evt ook om Forscan er op los te laten.
Weet niet waar je woonachtig bent. Maar wil best even mee kijken. Kom zelf uit Den Haag.
Optie is evt ook om Forscan er op los te laten.