Rykers Kuga ST-Line X PHEV ingeruild

Rykers

Focusclublid
Even voorstellen:
Mijn Ford Kuga PHEV ST-Line X Magnetic Grey

Full options:
Design pack ST-Line X
20" Inch lichtmetalen velgen
Technology pack
Driver assistance pack
Winter pack
Panorama dak
Afneembare trekhaak
Draadloos opladen telefoon

IMG_3749.jpg

IMG_3752.jpg

IMG_3753.jpg



Eerste updates direct bij aflevering:
Afneembare trekhaak
Spatlappen
Rubberen matjes
Rubberen kofferbak mat

Binnenkort even langs de blindeerkoning voor een zonneband.
En dan houd het op. = Check =
:D
 
Laatst bewerkt:
Van harte gefeliciteerd met de nieuwe kuga. Eerlijk gezegd niet mijn smaak dit nieuwe model, maar dat gaat jouw niet weerhouden om een fantastische tijd te hebben met heel veel plezierige kilometers
 
Hele mooie auto, vind deze kleur ook erg mooi, bijna mooier dan zwart, ben erg benieuwd hoe het hybride bevalt, het lijkt mij erg fijn, veel rijplezier.

Verstuurd vanaf mijn SM-G998B met Tapatalk
 
De achterkant vind ik heel geslaagd maar de neus en de "vouw" aan de zijde vind ik toch wat minder geslaagd.
 
Terug
Bovenaan