Vandaag krijgt Henry z’n trekhaak. Dus vandaar deze mee. Was wel een vraag van mij om eens te kijken hoe dit rijdt. De buitenkant vind ik wel mooi, maar die tablet op het dashboard vind ik nog steeds niks. Hij is idd ook wat lager, de beenruimte achterin is wel meer. Alleen de kofferruimte is kleiner denk ik.
Heel fijn! Echt een genot! Genoeg kracht om zeer vlot te kunnen rijden. Het is geen race monster natuurlijk. [emoji6] Maar in combinatie met de nieuwe automaat heel fijn.
Hoe gedraagt de powersplit device zich? Bij Toyota gaat het de laatste jaren enorm veel beter met het gedrag van de "cvt".
Ik ben geen technicus of monteur, maar ik merk geen verschil tussen het schakelen van electrisch rijden naar hybride en andersom. De automaat in de nieuwe Kuga vind ik wel veel beter dan in mijn Kuga. In de nieuwe is erg geen hapering tussen de versnellingen.
Het is een cvt dus die schakelt helemaal niet in principe. Of hebben ze fictieve stappen er in gezet? De Ford hybride transmissies zijn ooit ontstaan uit een patent uitruil met Toyota.