Review Focusclubdag 9 Mei 2026

Patman

Crew
Moderator
Was een geslaagde dag met mooi weer. Weer wat nieuwe gezichten gezien en gesproken, leuk! Allen bedankt voor de gezelligheid,
Ford Wensveen voor de gastvrijheid, en de meneer en mevrouw van de bqq, het was heerlijk!

Hierbij mijn foto’s;
 

Bijlagen

  • IMG_9495.jpeg
    IMG_9495.jpeg
    559,4 KB · Weergaven: 54
  • IMG_9496.jpeg
    IMG_9496.jpeg
    566,5 KB · Weergaven: 50
  • IMG_9497.jpeg
    IMG_9497.jpeg
    551 KB · Weergaven: 47
  • IMG_9498.jpeg
    IMG_9498.jpeg
    411,6 KB · Weergaven: 46
  • IMG_9499.jpeg
    IMG_9499.jpeg
    391,8 KB · Weergaven: 48
  • IMG_9501.jpeg
    IMG_9501.jpeg
    506,3 KB · Weergaven: 49
  • IMG_9505.jpeg
    IMG_9505.jpeg
    676,3 KB · Weergaven: 53
  • IMG_9503.jpeg
    IMG_9503.jpeg
    696,4 KB · Weergaven: 57
  • IMG_9502.jpeg
    IMG_9502.jpeg
    562,2 KB · Weergaven: 53
Laatst bewerkt:
Wow wat een leuke dag was dat. Heerlijk met iedereen gezellig kletsen. Ook met de nieuwe leden. Het weer was weer goed en de bbq was weer overheerlijk. Hmmmm. Die kippendijtjes. Heerlijk.

Gelukkig dit jaar niet verbrand maar gewoon gezond wat bruiner geworden. Helaas geen tijd gehad om foto’s te maken.

Ik wil ook nog even de winnaars @Branie173 feliciteren met hun eerste prijs van de show and shine 2026.

Op naar een volgende editie van de clubdag! Tot volgend jaar allemaal.
 
Ondanks ik mezelf nog niet tip top voelde heb ik een hele leuke middag gehad.
Dank aan de crew voor het opzetten van dit alles, bbq was perfect.

@Angelo ik denk als je net zoveel aandacht aan de motorruimte had besteed dan aan de rest van de auto dat je zeker voor de eerste plaats had meegestreden, interieur en exterieur zag er tip top uit.
 
Het was zeker gezellig en het weer was super. Veel nieuwe gezichten gezien en gesproken, net als de oude bekenden. Wel behoorlijk verbrand in mijn nek :roll:
Eigenlijk geen foto’s gemaakt, los van mijn eigen bolide.
Bedankt voor de organisatie, de heerlijke BBQ en de gastvrijheid van Wensveen!
 
Terug
Bovenaan