Was een geslaagde dag met mooi weer. Weer wat nieuwe gezichten gezien en gesproken, leuk! Allen bedankt voor de gezelligheid,
Ford Wensveen voor de gastvrijheid, en de meneer en mevrouw van de bqq, het was heerlijk!
Hierbij mijn foto’s;
Ford Wensveen voor de gastvrijheid, en de meneer en mevrouw van de bqq, het was heerlijk!
Hierbij mijn foto’s;
Bijlagen
-
IMG_9495.jpeg559,4 KB · Weergaven: 54 -
IMG_9496.jpeg566,5 KB · Weergaven: 50 -
IMG_9497.jpeg551 KB · Weergaven: 47 -
IMG_9498.jpeg411,6 KB · Weergaven: 46 -
IMG_9499.jpeg391,8 KB · Weergaven: 48 -
IMG_9501.jpeg506,3 KB · Weergaven: 49 -
IMG_9505.jpeg676,3 KB · Weergaven: 53 -
IMG_9503.jpeg696,4 KB · Weergaven: 57 -
IMG_9502.jpeg562,2 KB · Weergaven: 53
Laatst bewerkt:








), leuke gesprekken gehad met meerdere leden zodat ik nu een gezicht heb bij de forumnamen en wie in welke focus rijd. Organisatie Bedankt en tot de volgende meeting.