Is een pipercross beter aan te raden dan de 57s-4000 van k&n? Of is de K&n toch een goeie keuze kan er namelijk 1 overkopen voor een nette prijs namelijk 140 euro. Verstuurd vanaf mijn SM-G900F met Tapatalk
Zou iemand hierop willen reageren ik rij zelf een 1.5 ecoboost uit 2016 en kan deze dus overnemen een 57s-4000. Is dit een goede aanvulling? Verstuurd vanaf mijn SM-G900F met Tapatalk
140 euro voor een 2e hands set? Vind ik persoonlijk redelijk geld maar goed. Ik heb zelf k&n en ben er tevreden mee.
Nog even onderhandeld maar 115 incl verzenden kan ik hem overnemen. Lijkt me een nette prijs toch? Verstuurd vanaf mijn SM-G900F met Tapatalk
Goedenmiddag, Zijn er mensen op dit forum die hen ervaring kunnen delen met een filter met hitteschild en zonder. Ik ben namelijk nog zoekende, Wat de beste optie is met of zonder hitte schild? Greetz. Rinze Ford Focus 2003 mk1 1.6 100pk
Ik heb deze op de mijne gehad en ging contstant in noodloop.konden mij niet zeggen waaraan het lag.zowel in de ford garage niet en bij dvx.bij uitlezing kwal foutmelding van te veel luchtaanvoer. Verstuurd vanaf mijn SM-J500FN met Tapatalk
Ai ai als dat maar goed komt,de mijne is binnen op de post.[emoji15] Verstuurd vanaf mijn SM-G935F met Tapatalk
Chris heeft een diesel, jij niet toch? De meeste gaan juist voor de pipercross omdat de K&N wel eens storingen geeft
Hoe veel meldingen zijn er nou daadwerkelijk van de storingen van k&n? Volgens mij enkele en rijden er veel meer rond zonder problemen... Ik al 15.000 iig. Maar had geen nieuwe, dus dat scheelt wellicht.
Er is een 57s-4000 onderweg. Ben benieuwd hoe de 1.5 ecoboost erop reageert. Misschien bij de lagere toeren iets beter en feller. Verstuurd vanaf mijn SM-G900F met Tapatalk