Beste allemaal,
Ik heb naar veel aarzelen mijn focus mk2 1.6 moeten weg doen omdat er teveel aan gemaakt moest worden. Ik heb deze nu vervangen door een s-max 2.5t uit 2009.
Dit bevalt prima en tot nu toe geen bijzonderheden. Ik wil deze wagen ook weer goed onderhouden maar omdat dit een heel ander type is dan wat ik had weet ik niet precies waar alles zit en waar ik op moet letten.
Allereerst wil ik graag de punten weten waar ik op moet letten specifiek bij deze wagen en daarna wil ik graag weten waar deze auto de sensors en het gasklephuis heeft zitten i.v.m. de reiniging hier van en of ik deze zomaar kan demonteren.
Ik heb naar veel aarzelen mijn focus mk2 1.6 moeten weg doen omdat er teveel aan gemaakt moest worden. Ik heb deze nu vervangen door een s-max 2.5t uit 2009.
Dit bevalt prima en tot nu toe geen bijzonderheden. Ik wil deze wagen ook weer goed onderhouden maar omdat dit een heel ander type is dan wat ik had weet ik niet precies waar alles zit en waar ik op moet letten.
Allereerst wil ik graag de punten weten waar ik op moet letten specifiek bij deze wagen en daarna wil ik graag weten waar deze auto de sensors en het gasklephuis heeft zitten i.v.m. de reiniging hier van en of ik deze zomaar kan demonteren.