Goedenavond,
Sinds vrijdag ben ik de trotste eigenaar van een 2019 Ford Focus wagon Vignale 1,5L 150pk automaat. Ik kom uit een Ford Fiesta leaseauto en daarmee ging ik altijd gewoon naar Ford Baan in Hengelo (waar ik ook woon). Nu is mijn vraag of er Ford specialisten zijn hier in het oosten waar ik het bestaan niet van af weet, of gewoon weer aangewezen ben op de Ford dealer.
Lennart
Sinds vrijdag ben ik de trotste eigenaar van een 2019 Ford Focus wagon Vignale 1,5L 150pk automaat. Ik kom uit een Ford Fiesta leaseauto en daarmee ging ik altijd gewoon naar Ford Baan in Hengelo (waar ik ook woon). Nu is mijn vraag of er Ford specialisten zijn hier in het oosten waar ik het bestaan niet van af weet, of gewoon weer aangewezen ben op de Ford dealer.
Lennart