Hallo allemaal,
Mijn naaam is marino, en al 9 jaar trotse bezitter van een focus 1.8 16v uit 2001 en sinds 1 jaar nog een 1.6 16v uit 2004. Beide stationcars. Ze rijden geweldig. Heb me hier aangemeld omdat er toch regelmatig leuke en intersante onderwerpen op het forum te vinden zijn.
Mijn naaam is marino, en al 9 jaar trotse bezitter van een focus 1.8 16v uit 2001 en sinds 1 jaar nog een 1.6 16v uit 2004. Beide stationcars. Ze rijden geweldig. Heb me hier aangemeld omdat er toch regelmatig leuke en intersante onderwerpen op het forum te vinden zijn.
Marino op het gezelligste autoforum van NL