Je moet even goed mijn comment lezen. . Mijn vraag ging specifiek over de handhelds van Superchips, of deze wel de originele software terugzetten zonder dat dit de traceren is. Ik heb het niet over de kwaliteit van de software (een goeie tuning komt mijns inziens sowieso niet uit een “of the shelf” oplossing). Voor wat betreft de “pops and bangs”, mijn stelling is dat door de onverbrande benzine in de uitlaat het verbruik omhoog gaat en dit uiteindelijk ten koste gaat van de levensduur van de katalysator. De poster geeft op 24 maart aan dat hij in eerste instantie niet veel merkte van de tune, maar wel in het verbruik. In diezelfde comment geeft de poster eigenlijk zelf al (onbewust) de oorzaak; “Pop and bangs zijn luider...”.
Net, na het wassen, weer een paar nieuwe kiekjes gemaakt. Nu nog wat hoog op de pootjes, maar vanaf volgende week de H&R verlaging erop en de Scorpion full back GPF exhaust.....
Mooie auto en mooie kleur! Past mooi tussen electric Orange en tangerine scream ( letterlijk en figuurlijk )
mooie plannen! Deze week setje eibachs besteld voor binnen een week of 2 te plaatsen. Scorpion heeft ook een beetje mn voorkeur maar wacht nog af tot Mountune. Geen gpf delete?
Nee, wordt lastig om die hier door een evt keuring te krijgen en het hoeft ook niet té luid voor mij [emoji23]
Mooi hoor, zou ook echt mijn kleurkeuze zijn bij een ST. Schitterend Mountune laat zijn uitlaten vaak maken bij Milltek, en dan met een ander setje sierstukken met Milltek logo. Is echt geen rommel. Met een GPF delete zit je denk ik ook gelijk vast aan een andere tune, is het niet?!
Ja klopt idd, laatste waren de Mk2 RS/ST en mk6 fiesta ST. Daarna ergens van in de USA dacht ik. Nu mss terug Milltek aangezien er geen focus'en meer in de USA zijn. Ze werden door Milltek gemaakt maar zijn ontworpen door Mountune. Zelfde als de Mountune verlagingsveren door eibach gemaakt werden.
Ja bij ons moet je attest hebben voor de keuring. Maar is snel gewisseld aangezien de uitlaat bij de mk4 onder de achteras loopt. GPF delete is idd een pak luider en knalt enorm hard!
Hahaha hier ook niet, auto uit de garage laten rollen, starten en zo snel mogelijk vertrekken . Wel merk ik dat de rev match het meestal niet doet als ik zo vertrek. (Eerst contact aan, beetje laten rollen en dan bij stilstand starten..)
Kleine update, OZ Leggera HLT liggen er net onder. Zeer content mee. ‘Net’ even wat lagere ET waarde dan standaard .... vult de wielkasten perfect uit. Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Ik vond de ST wielen perfect voor deze auto, maar deze OZ overtreffen ze toch. Prachtige wielen! Verlaging is inmiddels ook doorgevoerd zo te zien?
Ja, die zit er al een tijdje onder. Vind de H&R qua looks wel super staan maar comfortabel zijn ze niet. Ben met Mountune in gesprek. Brengen binnenkort hun eigen schroefden uit die ik kan testen. Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk