1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Mk3.2 Titanium vs ST-line

Discussie in 'Algemeen' gestart door Anithing, 30 jan 2020.

  1. Hmm geinig :think: de sedan werd dus enkel als Titanium geleverd :mrgreen:
     
  2. Het verschilt per land en hoe lang zo een model eral is ,zie je folder.....,daar is de ST-Line wel afgebeeld met automatische cllimat control incl stoelverwarming.
    En die rode sticksels op het stuur en versnellingspook hoes........,ik heb het niet .:D
     
  3. In Amerika dan weer niet alleen heet hij dan geen ST-Line geloof ik.
     
  4. De ST-Line uitvoering staat op twee pagina's. Op één incl. climate control en stoelverwarming, op de volgende pagina met handmatige airco, klein radioscherm en zonder cruise control. Schiet mij maar lek?

    Volgens de bijbehorende Nederlandse prijslijst uit 2018 is het Advanced Technology Pack (SYNC3), cruise control en de Automatische Airco/zichtpakket inderdaad een optie van de ST-Line.

    IMG_20200216_122129__01.jpg
     
  5. Volgens mij is sowieso niet één focus dezelfde, ondanks de 'pakketten' zoals je die in NL koopt. Ik heb sinds kort zelf een ST-line uit Duitsland geïmporteerd met Xenon (geen adaptive, wel meesturend), stuurwiel, stoel en ruiten verwarming, auto inparkeren, rondom sensoren en electrisch bedienbare comfort ramen voor én achter (NL versies hebben alleen maar voor..) Wat ik dan weer mis is mijn dakconsole waar de zonnebril in kon, de ambient interior lighting en keyless entry die ik in mijn vorige titanium wel had. In Duitsland vind je ook veel titanium modellen met een ST-pack, die zitten veelal wat royaler in de opties maar missen het sportieve uiterlijk aan de binnenkant. Ik vind mijn auto van binnen nu net een trend versie. Alles in mat zwart kunststof dat goedkoop oogt en ik vind persoonlijk die chroom/alu raam en daklijsten ook mooier dan de zwarte die ik nu heb.
    Maar goed, dat interieur staat op de planning voor een upgrade en met de ombouw naar Sync3 heb ik de auto dan zoals ik hem hebben wil :-)

    Overigens vind ik het sportonderstel vrij stug. Ik vergelijk het met mijn vorige titanium waar ik zelf een Eibach verlagingsset onder had gezet. Het comfort tussen de originele veren en de eibach's (3cm lager) was nagenoeg gelijk. Mijn huidige ST-Line met origineel sportonderstel voelt heel wat stugger aan!
    Delen meer mensen mijn mening?
     

Deel Deze Pagina