Volgens mij heeft een hybride turbo 2 luchtinlaten, 1 in het hart van het turbinewiel en 1 halverwege het turbinewiel.
Volgens mij heeft een Hybrid turbo dezelfde afmetingen als een standaard ST-turbo maar een groter binnenwerk in de vorm van een groter turbine wiel.
Dit dus Hier heb ik idd ook aan gedacht maar ik kon deze hybrid turbo wel voor zo'n ontzettend scherpe prijs krijgen dat ik hem niet kon laten gaan. En idd, ik wil ook weer niet teveel vermogen gaan krijgen want ik ben niet van plan om andere zuigers en dergelijken te gaan monteren. 350pk moet volgens de meeste tuners prima gaan op standaard internals. Pas rond de 370 a 380 word het spannend volgens de mannen aan de andere kant van het kanaal. Als de turbo erop zit en de auto gemapped is dan word de eerstvolgende update de achterremmen aanpakken. Hier komt ook een 356mm setje van K-Sport op. Dan kom ik ook weer op een rembalans van 7:3 uit.
Mwaa dat ligt eraan hoe je het bekijkt. Ik werk samen met mijn vader in onze eigen garage en wij hebben hier een Peugeot 107 staan waar ons pap mee naar de zaak rijd, ik rijd 's morgens gewoon met hem mee. Behalve op de dinsdag wanneer ik naar school moet, dan pak ik de Focus gewoon. En in de weekenden en avonden pak ik ook gewoon de Focus. Het is in ieder geval niet zo dat ik een aparte auto erbij heb.
rolkooi staat er mooi in zo En zeer goede keuze kwa kleur van de remklauwen, vallen lekker op nu maar niet uit de toon Binnenkort op de Dynomeeting zullen we hem wel op de bank zien denk ik of niet [MENTION=12524]Meeelv[/MENTION]?
Het gaat veel hoger ook wel goed. Bert rijdt met stock zuigers en drijfstangen en zijn ST doet 417(!)pk. Al wordt er idd wel gewaarschuwd dat het risico wel groot is.
Waarschijnlijk niet want ik ben er vorig jaar al op geweest en in de tussentijd heb ik motorisch niets meer aangepast. Als de turbo erop zit gaat hij ook naar Verhoeven voor de mapping en dan heb ik ook gelijk weer een uitdraai wat hij doet. Dus het is voor mij niet echt nodig Maar misschien kom ik even langs voor de gezelligheid. Dat klopt, maar Bert heeft een facelift en die motoren zijn net ietsje anders dan de pre-facelift dacht ik en die kunnen dus net wat meer hebben. Overigens wil ik ook niet op het randje gaan zitten omdat ik de auto serieus wil gebruiken. Dus dan blijf ik er liever een behoorlijk stuk onder zitten
Motorisch is er geen verschil tussen de pfl en de fl. Volgens mij heeft de fl wel een grotere radiotor, maar dat is ook het enige.
Ik dacht dat er wel wat verschil in zat. Bij de facelift is er ook meer ruimte of in ieder geval een andere constructie tussen de cilinderbussen om het scheuren van deze bussen te voorkomen. Net zoals bij de RS het geval is..