Daarom wil ik juist effe kijken , hoe de orginele t weer doet Kan ook tussen de oren zitten he, bij mij dan he. 150 euro
Heb de orginele er weer op Nico. Ik rij effe zo en dan ga ik m over tijdje weer omzetten Ik had t idee dat alles later kwam met de turbosmart.
Ben benieuwd. Het kan natuurlijk ook zijn dat de TS defect is. Ik zou even bij de leverancier langs gaan met de klep.
Ja dan zou ie echt slecht moeten lopen lijkt me, dat is niet t geval. Ik heb t idee nu dat ie beter doortrekt tussen de 3 en 4000tpm. Maar op naar de volgende upgrada haha. En t is niet de splitter
heb t orginele pijpje eraf gehad, voor de turbosmart te monteren, en als ik daar in keek, zie ik gelijk dat de lucht eigelijk belemmerd/gedempt word, dus ef opzoek gegaan naar een vervanger ervoor. Deze is wel voor de fiesta 1.0, maar zou niet weten wat daar anders aan is.
Oja dat mischien ook haha. Nee maar als het goed is zou t turbogeluid nu weer iets meer hoorbaar moeten zijn. De orginele is gemaakt om de lucht te dempen, en dempen is ook vermindering luchtstroom en minder geluid.
Ik had hem al op de Fiesta en heb hem meegenomen naar de Focus. Zit er bij mij vanaf dag 1 al op. Merk er niet erg veel van, ook niet wat betreft geluid. Maar het zal vast wel nut hebben.
Jow dit is echt de beste update tot nu toe, turbo pakt echt veel beter op nu, en gaat beter door de toeren, lijkt wel meer koppel. Uhhhh not haha, wel minimaal verschil, ietsje beter dan orgineel Nu nog de inlaat wat aanpassen
Had dit nog liggen van mn vorige auto, effe wat leuks mee gedaan is de diameter van dit groter bij een echte ST of RS?
Maar is er iemand die kan bevestigen of effe zou willen meten bij zn St of rs, of die buis bij mn vinger dezelfde dikte is? Alvast bedankt