1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

lamje motormanagement ford focus 2012 ecoboost brand oranje

Discussie in 'Handleidingen Focus III' gestart door siebrand, 18 nov 2018.

  1. oke ik denk dat ik dit eens ga proberen.erg bedankt voor de info
     
  2. Ik gebruik het ieder geval wel op android, maar volgens mij heb je wel gelijk.
     
  3. kan ook met apple maar dan heb je er 1 nodig die met wifi gaat heb ik ook in de auto
     
  4. Oke ik heb zo,n v gate elm 327 bestelt en het appje op mn telefoongezet. Ikzelf kom nog uit het stenen tijdperk (liep vroeger nog met een knots rond) dus ben zeer onhandig met elektronica.
    maar het oranje motormanagement lampje is vandaag uitgegaan uitzichzelf.zonder dat ik wat gedaan heb met de brandstof of wat dan ook.dus als je het mij vraagt gaat zo,n lampje wel heel erg snel aan.En uit.Akelige elektronica,die rommel hadden we vroeger niet op onze fred flintstone auto.
     
    StephenV vindt dit leuk.
  5. :schater: was het een lange operatie? :schater:
     
  6. :clap: de transformatie is mislukt loop er nog steeds mee rond thieske.;)
     
    rob nieman, Thieske en focus79 vinden dit leuk.
  7. Heb je hiervoor al een oplossing gevonden?
     
  8. Die code heeft te maken met je uitlaatgassen. Die waardes zijn een keer buiten de marges geweest en dan gaat het lampje branden.
    Kan niks zijn, maar kan ook een defecte lambdasensor of in het ergste geval een versleten katalystor zijn.
     
  9. Niet echt eigenlijk,heb steeds de code gewist en verder nooit problemen gehad.
    Heb inmiddels een andere auto dus hoe het er verder mee,geen idee.
     
  10. Toevallig had ik enkele weken geleden ook het lampje motorstoring branden. Uit laten lezen door de ANWB en dat was idd de katalysator. De uitlaatgaswaardes zaten buiten de marge. Afspraak met de garage gemaakt voor een week later. Tijdens die week is het lampje uitgegaan en niet meer aangegaan. Afspraak afgezegd.
    Heb er inmiddels alweer een dikke 1500 km opzitten en gaat nog steeds goed.
    Volgens de Fordgarage moest ik toch maar langs komen want de storing zou weer terugkomen. Volgens mij moet je niet laten sleutelen aan een klacht die op dat moment niet aanwezig is omdat dan meestal de duurste optie wordt gekozen, n.l. de katalysator vervangen. Als de klacht weer terugkomt zie im wel verder.
     
    gerardTDCI vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina