Kentekenplaatstickers

Twannie

Forumlid
Goedeavond.
Ik heb 2 maanden geleden kentekenplaatstickers besteld.
Ik heb ze nog steeds niet ontvangen en er wordt ook niet op de mails gereageerd die ik hierover heb gestuurd.
Ik weet niet of andere leden dit ook ondervonden hebben ?.
 
Ik heb louter positieve ervaringen met versturen van bestelde artikelen.
Daarom ben ik er van overtuigd dat het goed opgelost zal worden :thumbup:
 
Dat is goed om te lezen.
Normaal zou ik dit ook niet op een forum plaatsen maar, ik probeer al meer dan twee maanden contact te krijgen om te vragen wat er aan de hand is en er komt gewoon geen een reactie.
Dat vindt ik erg jammer.
 
Dat is goed om te lezen.
Normaal zou ik dit ook niet op een forum plaatsen maar, ik probeer al meer dan twee maanden contact te krijgen om te vragen wat er aan de hand is en er komt gewoon geen een reactie.
Dat vindt ik erg jammer.
ik had je via clubartikelen een pm gestuurd op 1 mei voor je adres omdat ik daar niet bij kom na de update er is iets fout gegaan bij postnl
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan