1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Het grote motorrijderstopic

Discussie in 'Off-Topic' gestart door Remco, 7 jun 2007.

  1. Ja dat kan gebeuren als de ruimte vochtig is.

    Ja de oude vorken pompte ik leeg. Deze hebben iets meer liefde nodig plus dat één keering lek is. Voor 75€ zijn ze nu weer gemaakt. Als ik de hele motor moest brengen dan betaalde ik 125€.

    Dat geld is snel verdiend!
     
  2. Weer rustig verder gegaag deze week... Motor staat wat te rijk afgesteld bougies zijn iets te donker gekleurd.

    [​IMG]

    [​IMG]
     
  3. Zit daar ook een motormanagement in of werkt dat nog lekker ouderwets?
     
  4. @rfknol dit gaat via een mooi stukje motormanagement inderdaad. Hiervoor moet ie dus eigenlijk op de bank voor de goede afstelling. Vanwege mijn Ducati Performance Pakket heb ik dus al een andere unit hiervoor die ervoor moet zorgen dat de Termi en Openluchtfilter voor betere prestaties zorgen... Ik had ook al gelezen dat dit niet altijd de perfecte afstelling is. Een bezoekje aan een goede bank kost weer 350 euro heb ik al gelezen.

    Motor komt vrijdag weer thuis na een paar dagen te hebben gelogeerd bij de plaatselijke motorzaak. Weer opbouwen en dan kunnen we weer rijden.
     
    rfknol vindt dit leuk.
  5. Bij deze motor kan het dus direct in de ECU aangepast worden?

    Ik heb onlangs mijn beide motoren af laten stellen op de bank. Zit bij beide een Power commander in. Vooral bij m'n weg motor (CB, jou wel bekend) is dit goed te merken. Veel soepeler geworden en nu 126pk op het achterwiel dus tevreden.

    Succes met klussen.
     
  6. Mijne is direct aanpasbaar zonder PowerCommander idd
     
  7. Gisteren in m'n teller unit de halogeen vervangen door leds, nu zie ik eindelijk weer wat overdag en 's nachts.

    Tevens de tomtom kabel aangesloten samen met de houder.

    Alleen nog 'n nieuwe voorband en ik ben er weer klaar voor. [​IMG]
     
  8. Geld. De 3 was iets goedkoper en had ik ervoor ook onder.
    Moest daarnaast ook nog een nieuwe kettingset hebben, en heb meteen een kettingpons gekocht (@Rykers ;)) dus het kostte me wel weer genoeg.

    Heb wel het idee dat hij minder lekker loopt. Een tijd geleden heb ik de uitlaatbocht moeten vervangen omdat deze helemaal doorgerot was, en sindsdien vind ik dat hij een vreemd geluid maakt. Alsof de bocht niet goed vast zit en er nog ruimte zit tussen het blok en de bocht. Maar alles zit goed vast.
    En sinds de nieuwe ketting eronder zit maakt hij een zingend geluid. Er zit ruim voldoende speling op de ketting, dus het kan niet zijn dat hij te strak staat. Heb het vermoeden dat het komt door de ketting die over de geleider op de achterbrug loopt. Daar zat ongeveer 0,5cm aangekoekt vuil en vet op wat ik weggehaald heb.
     
    Rykers vindt dit leuk.
  9. Weer heerlijk gereden afgelopen zondag...
    [​IMG]
     
    Rykers, Sir Killalot en Rob Holthuijsen vinden dit leuk.
  10. Vandaag weer een dagje Circuit Park Zandvoort [​IMG]
     
    Patman, Mr Bullet (Sietze) en Rykers vinden dit leuk.
  11. Het is er mooi weer voor :thumbup:
     
  12. [​IMG]

    Mijn vermoeden bleek waar te zijn.
    Aan beide kanten op het verbindingsstuk een gaatje in de uitlaat. Woensdagavond met een vriend van mij even proberen te lassen.
    Mocht dat niet lukken maar investeren in een RVS spruitstuk. Deze zit er net 4000 km onder, maar was dan ook maar 40 euro tweedehands.
     
  13. Zal lastig worden dat lassen.
     

Deel Deze Pagina