Hallo.
Mijn naam is Stefan, en komt uit Middelburg. Afgelopen weekend mijn 31e auto gekocht, en daarmee mijn 6e Ford.
Na 2 escort's, 2 sierra's en 1 mondeo dan nu een C-max. Ik zal nog wel wat dingen willen veranderen denk ik. Dus dan kan ik lekker rondkijken en misschien af en toe een vraag er in gooien?!
Groetjes
Mijn naam is Stefan, en komt uit Middelburg. Afgelopen weekend mijn 31e auto gekocht, en daarmee mijn 6e Ford.
Na 2 escort's, 2 sierra's en 1 mondeo dan nu een C-max. Ik zal nog wel wat dingen willen veranderen denk ik. Dus dan kan ik lekker rondkijken en misschien af en toe een vraag er in gooien?!
Groetjes
