1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Ford maakt overige prijzen Kuga bekend

Discussie in 'Ford & Focus nieuws' gestart door Rykers, 8 jan 2020.

  1. [​IMG]

    Naast de PHEV is nu ook de prijs bekend van de Kuga zónder stekker.

    In eerste instantie heeft Ford de nieuwe Kuga gelanceerd als plug-in hybride. De crossover komt in dit geval met een 2.5 viercilinder Atkinson benzinemotor met automaat. Gecombineerd met een elektromotor en een 14.4 kWh lithium-ion batterij kun je 50 kilometer volledig elektrisch rijden.

    De plug-in hybride is er vanaf 36.175 euro. Die prijs werd vorig jaar bekendgemaakt. De autobouwer liet destijds weten dat prijzen van de reguliere varianten in een later stadium zou volgen. Dit is dat moment.

    [​IMG]

    De Kuga is er nu ook als 1.5 EcoBoost met 120 of 150 pk. De prijzen beginnen bij 33.325 euro en daarmee is de reguliere variant enkele duizenden euro’s goedkoper in vergelijking met de plug-in hybride. In tegenstelling tot de PHEV, komen de 1.5 EcoBoost motoren met een handgeschakelde versnellingsbak. Een automaat behoort tot de opties.

    [​IMG]

    Standaard zaken op een Kuga zijn SYNC 3 met een 8-inch touchscreen, navigatie, DAB+ met Bluetooth, draadloze smartphonelader, parkeersensoren voor en achter en enkele rijhulpsystemen.

    Wil je wat meer aankleding (Titanium) dan beginnen de prijzen voor een Kuga 1.5 EcoBoost bij 36.235 euro en de ST-Line is er vanaf 37.825 euro. De Kuga met de driecilinder EcoBoost motor staat vanaf april in de showroom.


    via: autoblog.nl
     
  2. Ben benieuwd wat de 1.5 Ecoboost met automaat gaat kosten.


    Verstuurd vanaf mijn LYA-L09 met Tapatalk
     
  3. Bij de focus is het een meerprijs van 1700, dus daar mag je dan ongeveer wel vanuit gaan.
     
    meeder vindt dit leuk.
  4. Die meerprijs valt nog wel mee.

    Verstuurd vanaf mijn LYA-L09 met Tapatalk
     
  5. wel jammer dat ze weer kiezen voor die "ipad" op het dashboard... alsof ze vergeten zijn om de navigatie zijn in te bouwen. Wel standaard DAB+ erop, dat werd tijd :)
     
  6. Ja, dat vind ik ook zo jammer aan de MK4 Focus.. Heb het liever geïntegreerd in het dashboard..
     
  7. Het is qua werking is dit scherm wel enorm prettig. Door dat het scherm ietsje naar achter valt, ontstaat er een soort plateau waar je vingers of hand op kan rusten zodat je veel gerichter kan drukken tijdens het rijden. Ook zit het scherm hoog waardoor hij goed in het zicht valt zonder in de weg te zitten, andersom is het wegdek/verkeer nog in je zicht terwijl je op het scherm kijkt.

    Edit;
    Hopelijk krijgen we het nog voor elkaar om deze digitale cockpit in de mk4 te fietsen
     
  8. Daar heb je gelijk in maar wat de meeste bedoelen is dat ze dat dashboard er ff omheen hadden moeten trekken dat zou een mooiere afwerking geven

    Verstuurd vanaf mijn HTC U12 life met Tapatalk
     
  9. #9 jason101, 10 jan 2020
    Laatst bewerkt: 10 jan 2020
    In tegenstelling tot de Focus, Fiėsta en nu ook de Kuga is het bij de Mondeo wel geïntegreerd. Ziet er toch veel strakker uit hoor.
     
  10. Ik vind dan de Mondeo weer oudbollig en 1990 dashboard. Maar ja, smaken verschillen gelukkig.

    Verstuurd vanaf mijn GM1913 met Tapatalk
     

Deel Deze Pagina