Oogt meteen een heel stuk beter! Toch zou een verlaging zou het afmaken. Lijkt nu vrij hoog op z'n wielen te staan
Verlaging gaat er (verlopig) niet komen. Heb 2 auto's gehad met verlaging en dat deed ik meer voor de looks, maar het kwam de comfort niet altijd ten goede. Vind dit zelf niet verkeerd staan dus er zal verlopig geen verlaging komen en wil ik eerst voor een andere grill en spoiler gaan.
Had hiervoor een Skoda O3 station. Ook 3 cm verlaagd. Zag er zeer mooi uit en kreeg ook veel complimenten. Reed heerlijk alleen als je over drempels moet merkte je toch veel minder comfort. Door de lange wielbasis ook al meerdere keren de bodemplaat over de grond geschuurd of geklapt. De FoFo blijft zoals ie is. M'n vrouw ook weer blij. Die vond het maar niks stapvoets over drempels heen [emoji1787]
rode remklauwen zien er super uit. Net origineel inderdaad Ik realiseerde me net dat ik sinds 2000 al geen niet-verlaagde auto heb gehad. Alle auto's die ik sindsdien heb gehad zijn verlaagd. En iedere keer zeg ik weer: volgende keer echt niet meer haha
Drama is een groot woord maar Almere bv ligt vol met drempels dus idd heel vaak met de bodemplaat over de grond.
Misschien kan je Focus ST-line vering op de kop tikken, ben je toch wat lager, maar zonder comfort in te leveren. Klauwen zien er netjes uit, staat m goed icm de velgen Greetz Emiel
ho ho ho ho ho ho! 10mm lager is ook inleveren op comfort he. Maar wel een goed idee want je hebt nog ruimte zat voor drempels.
Zeg jij dat nouw? Jij die groot fan is van de ST-Line? Tuurlijk is de Titanium nog wat comfortabeler, maar denk dat de ST-Line niet zo veel in zal leveren toch? En die 10mm smoelt net wat mooier in de wielkasten + perfect fit omdat het origineel onderdeel betreft, dus easy fit. Greetz Emiel
Ik probeer alleen te zeggen dat de stline vering echt wel een stuk stugger is, dus ZONDER in te leveren in comfort kan ik niet zeggen. Verstuurd vanaf mijn GM1913 met Tapatalk
Idd, ik denk niet dat de veerconstante van de schroefveren van een ST-Line identiek aan de Titanium zijn. Op doorslaan op de bump te voorkomen, moet deze wel haast anders zijn/lees stugger. Ik moet zeggen dat na 4500km het lijkt of dat de vering/demping iets soepeler wordt, verschil met mijn vorige Peu 308 GT's lijkt niet meer zo groot, of ik wen er gewoon aan.... Overigens, erg goed gelukt die rode remklauwen , misschien ook eens overwegen te doen bij mijn auto.
Misschien als ik ze een x tegenkom,dan zou het een optie kunnen zijn. Verlopig laten we het ff voor wat het is.
Patrick, kwam nog een stukje tegen op het duitse forum over de ombouw van de ST-line grille en Maxton, Wat ik zo lees is dat het formaat waarschijnlijk identiek is maar de bevestigingsklemmen wel kunnen afwijken. Wellicht interessant om eens te lezen. https://www.ford-forum.de/threads/passt-der-st-line-frontgrill-auch-bei-anderen-mk4.171971/
Zou het ook niet doen, de lijn van de spatbord rand vind ik niet mooi rond lopen met de band, daarom doe ik het ook niet, maar dat moet iedereen zelf weten.
Afgelopen woensdag is @Rheida langsgeweest om via Forscan wat opties te activeren. Heb nu autolocking,achterlichten samen met drl laten branden,toeter bij op slot doen, bediening van stoel en stuurverwarming in het scherm toegestaane snelheid in de navi. Vandaag na een halve dag gewerkt te hebben begon mijn vakantie, dus lekker de auto gewassen en in de detailer gezet. Morgen ga ik op pad samen met @Eric-rally voor een update.