Ford heeft vastgestelde prijzen voor dit soort onderhoud. Echter als er allerlei extra dingen aan moesten gebeuren......... dan gaat de prijs omhoog Dus zonder precies te weten wat er allemaal vervangen of aan gedaan is kan je er niet veel over zeggen.
Motorolie, ruitsproeivulling, filter, filterelement, inzetst.oliekoe, bougie, filter, sluitring, werkplaatstarief 202.50 euro
Ik weet dat het belangrijk is dat het gedaan wordt,maar wist niet aan wat voor bedrag ik moets denken kwa prijs. Zo nu kan hij weer de verkoop in.
Ja meen ik wel, Ik weet dat je in deze tijd niet gauw zo'n auto verkoopt dus vandaar dat ik hem nog moets wegbrengen voor een grote beurt. Hij wordt zelfs nog opnieuw gespoten de voorkan omdat er wat steenslag op zit door iemand anders,dus dit wordt vergoed.
ja hij komt tekoop hier, Ik zet er gelijk donkere koplampen in en al het kunstof zoals grill enz wordt piano of mat zwart ook achter tussen de uitlaatjes
Dat is wel veel geld. Mijn auto heeft laatst een grote beurt+apk gehad bij een 1.6 tdci. Was ook 400 euro.. Maar een diesel is dan ook wat duurder. Je moet nog wel veel leren over hoe je een auto verkoopt Te koop dure auto in onderhoud. <"gehadt"?>
Voor een standaard grote beurt met weinig bijzonderheden vind ik het een pittig bedrag. Ik heb in januari iets van 380 betaald voor een 40000 beurt incl. vervanging van remvloeistof.
Damnn wat een prijzen. Bij mij was de kleine beurt 75 euro's na 30.000 km's. Weliswaar niet bij Ford en waarschijnlijk ook vast niet alle filters vervangen die erbij hoorden. Mijn gaat vrijdag ook voor een grote beurt weg. Mag ook wel 35.000 km geleden na de kleine beurt.
In maart ook een 60.000 km onderhoudsbeurt laten uitvoeren prijs: € 360,50 daarvoor hebben ze de bougies vervangen,lucht en oliefilter,geur en microfilter,en motorolie vervangen. andere kosten: remblokken a € 142,- stuurbekrachtigingsolie € 16,45 sluitring € 1,48 dit alles incl btw en met een vervangende wagen € 646,84 Maar ik kan er weer een tijdje tegen hoop ik STevie
@ STevie Welke remblokken waren aan vervanging toe, vóór of achter ? En hoeveel km heb je nu gereden ? Trouwens heb je de vervangende auto moeten betalen ? Ik mag zelf begin augustus naar de garage voor een 60000 km beurt, heb nu dik 41000 gereden. Waarschijnlijk heb ik dus nog geen nieuwe bougies nodig en remmen doet ie ook nog goed, dus ik hoop dat ik er wat goedkoper vanaf kom. Al moet ik waarschijnlijk wel de remvloeistof vervangen, was bij de vorige beurt niet nodig.
Het waren alleen de voor remblokken volgens de garage is het zo dat in de regel om de 2 voorremblokken er ook achter gedaan moet worden( maar dat is natuurlijk ook wel afhankelijk van de rijstijl ) En ja ik moest de vervangende wagen betalen Inmiddels zit ik op 78.000 km maar nog steeds met veel plezier. STevie