Dat is vanaf het eerste moment mijn voorstel geweest. Ik heb de onderdeelnummers naar ze toe gestuurd, volgens de monteurs daar zouden deze niet kloppen en heb ik gevraagd wat het volgens hun wel moet zijn. Dan wil ik dat zelf eerst nog eens bekijken want mijn informatie is bevestigd door de lokale Ford dealer.
Volgende week gaat de auto terug naar de verkopende partij...wat er onjuist is aan mijn informatie weet ik nog altijd niet en heb ik nogmaals om gevraagd. Men wil de auto graag zelf in de werkplaats hebben en dan zullen ze alles oplossen. Aangezien je verplicht bent om de tegenpartij de kans moet bieden het op te lossen werken we maar mee. Enige andere optie is te zeggen "laat maar" en het zelf te bestellen. Naast de informatie vraag ook nog maar eens gevraagd of de draagarm links dan ook wordt vervangen of niet. Als we de auto op hebben gehaald gaat ie aan het einde van de straat aan de kant en gaan we eerst maar eens kijken wat er nu precies is gedaan. Bevalt het niet draai ik direct om en gaan we nog maar eens met elkaar in gesprek.
handig zo'n eigenwijze garagist..... als jij je poot stijf houdt komt die er vanzelf wel achter, en zijn portemonnee ook
Hadden het er tijdens de lunch nog over dat de meeste winst ondertussen wel verdampt is als ze klaar zijn. In mijn ogen is er een hoop geld betaald voor de auto(oké tijdens de gekte van de markt) waar men ook niets vanaf wilde doen en dan is mijn mening dat het ook allemaal gewoon goed moet zijn. Vriendin wilde niet verder zoeken en aangezien deze aan alle eisen voldeed ook maar mee akkoord gegaan. Echter ben ik dan wel de klant die dan aan de bel trekt als het me niet aan staat. Vind het alleen wel een beetje flauw om mij dan te gaan vragen wat ik nodig meen te hebben, vervolgens te roepen dat dat niet juist is en dan niet met informatie wil komen. Als men de linker draagarm wil laten zitten ook prima maar dan weet ik in ieder geval dat ik er zeer binnenkort eentje ga bestellen. Zag overigens gisterenavond toen de dame thuis kwam van 6 dagen Duitsland dat het ding over 48 kilometer sowieso weinig meer waard is, teller staat dan op 100.000
Dat dacht ik toen de cmax over de 150 ging maar bleek nog steeds meer waard dan ik er voor betaald had. Het blijven gekke tijden hoor.
Heb de Pajero tijdens het dieptepunt tijdens corona gekocht en ze staan nu voor bijna het dubbele bedrag te koop. Zelfs met een ton meer op de teller, het is echt wat de gek er voor wil geven.