Hallo allemaal,
Ik ben Daan en ben nieuw hier. Sinds 2020 ben ik in her bezit van een zwarte Ford Focus MK4 uit 2018, EcoBoost Titanium Business als tweede eigenaar.
De auto heeft nu ongeveer 155K op de teller en ik heb hem met ongeveer 33K op de teller gekregen. Helaas heeft de koppeling het bij ongeveer 110K begeven en recent is de waterpomp vervangen in verband met een koelvloeistof lekkage. Verder erg tevreden over de auto en hoop dat hij nog een tijdje mee kan!
Groetjes Daan
Ik ben Daan en ben nieuw hier. Sinds 2020 ben ik in her bezit van een zwarte Ford Focus MK4 uit 2018, EcoBoost Titanium Business als tweede eigenaar.
De auto heeft nu ongeveer 155K op de teller en ik heb hem met ongeveer 33K op de teller gekregen. Helaas heeft de koppeling het bij ongeveer 110K begeven en recent is de waterpomp vervangen in verband met een koelvloeistof lekkage. Verder erg tevreden over de auto en hoop dat hij nog een tijdje mee kan!
Groetjes Daan
Daan op het gezelligste autoforum van NL