Hallo allemaal,
Wimpie stelt zichzelf even voor: 54 jarige Ford-aanhanger woonachtig in Ommen, al vele jaren Focus en Mondeo benzine en diesel gereden, gemiddeld genomen zeer tevreden over comfort, onderhoudskosten etc.
Hoewel ik geen enorme auto liefhebber ben (andere prioriteiten) rijden wij met ons gezin al jaren Ford, blijkt tevens geschikt voor verhuizingen, hondenvervoer, alles kan ermee.
Op naar de volgende Ford, wij denken aan een focus ti vct.
Leuk dat er een focus forum is en handig!
Groetjes Willem
Wimpie stelt zichzelf even voor: 54 jarige Ford-aanhanger woonachtig in Ommen, al vele jaren Focus en Mondeo benzine en diesel gereden, gemiddeld genomen zeer tevreden over comfort, onderhoudskosten etc.
Hoewel ik geen enorme auto liefhebber ben (andere prioriteiten) rijden wij met ons gezin al jaren Ford, blijkt tevens geschikt voor verhuizingen, hondenvervoer, alles kan ermee.
Op naar de volgende Ford, wij denken aan een focus ti vct.
Leuk dat er een focus forum is en handig!
Groetjes Willem

