[MENTION=16]Johoo_NL[/MENTION] is het wel een mooie grafiek? ik heb voledige 3 inch uitlaat, airtec stage 1 intercooler , k&n lichtfilter , en die injectors, anembo inlet. die injectors is mij verteld dat het 670cc zijn verder heb ik hier weinig verstand van of het klopt of niet mvg nick
Nick, het zou inderdaad 670cc kunnen zijn van bv Denso of ARP, maar 670 is op zich niet gebruikelijk op een Focus.
Ik vond het weer een geslaagde meeting met hoogte en diepte punten. Ik wil bij deze dan ook alle deelnemers en aanwezigen hartelijk danken voor hun aanwezigheid en gezelligheid. Helaas was de groep wat kleiner als afgelopen jaren door wat afmeldingen op het laatste moment maar dit heeft gelukkig geen afbreuk gedaan aan de gezelligheid. De eerste die aanwezig was, was Bryan en die kon dan ook gelijk vooraan in de rij gaan staan. als snel sloot Marco aan gevolg door de rest. Iets na 9 uur mocht Bryan het spits afbijten. Hier is een lijst van deelnemers met de resultaten: Bryan 304,3 pk/512nm ST225 Marco ST 266,4 pk/459nm ST225 Stationpowerrr 287,6pk/488nm ST225 John 319,2pk/522nm ST225 Marcel ST 254,9pk/413nm ST225 Broem 262,0pk/449nm ST225 Martijn ST 350,0pk/518nm ST225 Boef 267,2pk/478nm ST225 Arie 347,6pk/461nm RS1 Herman 170,2pk/199nm ST170 Ton v Dijk 284,3pk/388nm RS1 Alex 165,9pk/185nm ST170 perenplukker 120,5pk/139nm Fiesta rs2000 Twan 391,3pk/547nm RS2 Royster 302,0pk/503nm ST225 Simon 363,7pk/508nm RS2 Dimitri 329,6pk/505nm RS2 Barend 367,7pk/556nm RS500 Brengt ons op totalen van 5154,1pk en 7830nm. Hiermee zijn we helaas ruim onder de totaal getallen van vorig jaar gebleven die 7257pk en 11.116nm waren. Maar gezien het verschil in de hoeveelheid deelnemers is dit niet raar. Helaas is er eind van de ochtend enige onrust ontstaan toen na de run van Twan bleek dat de rem van 1 van de rollen van de dyno bleek aan te lopen. Dit werd gelukkig gelijk gerepareerd door de jongens van Verhoeven zodat we een half uutje later weer verder konden. helaas bleek bij velen de waarden toch wel wat tegen te vallen. bij de een vanwege wat probleempjes aan de auto (zoals bij mij zelf) en bij de onder was het verlies van een aantal pk en newtonmeter ten opzichte van vorig jaar niet helemaal te verklaren. helaas bleek een week geleden de computer van de dyno te zijn gecrasht waardoor verhoeven de calibratie waarden van de rollerbank kwijt waren. Uiteraard hadden die middels back-up's alles toch wel weer redelijk voor elkaar gekregen, maar we kunnen helaas niet uitsluiten dat ook dit een reden kan zijn van het verliezen van een paar pk. Dit is voor alle partijen een kwestie van overmacht en ik zou zeggen, laten we het volgend jaar weer vol goede moed opnieuw proberen. Ondanks dit vond ik het al met al weer een zeer geslaagde dag, iedereen weer ff gesproken, weer wat nieuwe gezichten gezien en tijdens de koffie nog genoten van de heerlijke bokkenpoot taart van Bianca, waarvoor dank buurvrouw. hij was heerlijk. Zelf heb ik geen foto's gemaakt maar zag hier al wat mooie foto's voorbij komen. ik hoop dat er nog meer mooie foto's geplaatst worden. Ik heb alle grafieken ook digitaal. (deze zullen door Simon hier in het topic geplaatst worden) en iedereen die ze zelf ook wil hebben kan mij een pbtje sturen waarin duidelijk je Email adres en Kenteken vermeld staan. Dan zorg ik ervoor dat je de grafieken via mail ontvangt. Nogmaals iedereen weer bedankt voor een mooie Dynodag en hopelijk tot volgend jaar
Ik heb super genoten van de dag en van al het autogeweld, ondanks dat de waardes lager uitkwamen dan men had gedacht. Dat was een kwestie van overmacht en niets aan te doen. Ik ben blij dat de bokkenpotentaart goed bevallen is, ik heb ze met liefde gemaakt. Allemaal bedankt voor de gezellige dag en Herman natuurlijk ook nog voor de organisatie!
Helaas heb ik het niet kunnen proeven. Hij was al op voordat ik een poging kon doen. Maar was een gezellige dag zo.
Herman kun je misschien in jouw lijstje er achter zetten om wat voor auto het gaat? Zou ik wel interessant vinden.
Mijn auto heb ik laten chiptunen bij onze sponsor Unlimited Tuning, verder heb ik een Airtec Stage 2 Gen 3 intercooler en een Pipercross inlegfilter. Voor de rest is alles gewoon standaard. Destijds op de bank bij Unlimited Tuning waren de waarden 266 pk en 413 nm. Afgelopen zaterdag waren de waarden 254,9 pk en 413 nm.
Ook apart, mijn auto heeft dezelfde specs als Marcel, dus tuning bij Unlimited, panel filter en een Airtec IC. Wel de middendemper eruit, maar dat is alleen wat lawaai. Ik had zaterdag 267 Pk en 478 Nm, maw een flinke bak koppel meer als zijn auto....
Mijn mods zijn: Dreamscience modX Airtec ic 3" mongoose downpipe 3" scorpion decat 3" mongoose catback Cais homemade Forge recirc valve Silicone boost hose Rs koppelingsset + vliegwiel en draai 304,3pk en 512Nm
mooie waardes weer hoor heren!! Ook gaaf dat de RS1 van Arie gewoon rond de 350PK! heeft. lijkt mij een heerlijke wagen om te hebben
Zitten mooie waardes bij jongens! Inderdaad, als iedereen z'n modificaties erbij zou zetten dat maakt het nog completer.
Mooie en correcte waarden waarden iedereen! Een rode ST zou ik zelf nooit kopen... (Kwestie van smaak) Nog nooit een rode gezien... Maar ik vind hem best wel geaagd! Het plaatje klopt. En exclusief !