1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

DUITSE MK4 VS NL MK4 FOCUS

Discussie in 'Algemeen' gestart door adiel, 23 apr 2019.

  1. Hebben wij destijds toch geluk gehad..
    We kregen de handelsplaten van de Duitse garage me en zijn daarmee naar huis gereden. We wonen half uurtje van de Duitse grens af. Daarna platen per post teruggestuurd naar de dealer.
    Haal nu weer een auto uit Duitsland, zal eens zoeken naar dat ausfuhrkennzeichen..

    Verstuurd vanaf mijn SM-G960F met Tapatalk
     
  2. Uiteindelijk de auto maar gewoon met een aanhanger opgehaald. Stuk makkelijker want qua regelgeving omtrend die tijdelijke platen spreekt iedereen elkaar tegen.
    Zoals ik het uiteindelijk heb gevonden zouden beide duitse kenteken varianten gewoon europees erkend zijn. Wél moet je er een duitse tijdelijke verzekering bij regelen, een Nederlandse geldt niet.
    Maar alles daar ter plekke te regelen was zo'n gedoe dat het uiteindelijk de aanhanger is geworden..

    Verstuurd vanaf mijn SM-G960F met Tapatalk
     
  3. In DE is de 1.5 ecoboost in automaat met 182pk te bestellen.
    Die kennen wij in NL niet.

    Qua opties is daar alles te bestellen wat wij hier ook hebben.
    Half Leer is hier in NL een optie, al zie je die niet veel. Ik heb t zelf wel, als je wilt kan ik er wel een foto van maken maar je weet toch al hoe t is.
    Xenon is geen optie op de Focus. Het is alleen nog LED tegenwoordig. in een halogeen kast, in LED, of Adaptief LED.
    De laatste is een optie die niet op de prijslijst staat maar wel beschikbaar is als je naar Design Pack 5 vraagt, die heb ik hier wel voor je op de foto;
    [​IMG]
    [​IMG]
     
    adiel en Heusinkveldb vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina