Verkoper en ik gistermorgen (dinsdag 20 juli 2021) aan het bellen om overdracht af te spreken, want hij vertrok vandaag (woensdag 21 juli 2021) op reis met de moto, dus vroeg hij wanneer we de wagen ging ophalen, dus gisteravond na mijn werk eerst naar huis gereden, Mondeo thuis achtergelaten en mijn vader is dan langsgekomen om samen, met de vrouw de wagen op te halen. Dealer sluit om 19h, maar verkoper toch gewacht tot ik daar toekwam (19u30). Korte (lange) babbel gedaan, wagen volgetankt met Shell V-Power (kon anders maar 12km rijden) en dan op weg voor avondje zee... En... de eerste nacht in onze garage
Perfecte wagen om ook gewoon mee te rijden Enkele vragen/opmerkingen: 12V en USB niet verlicht (naast versnellingspook) cupholder niet verlicht handschoenenkastje niet verlicht Mogelijkheid tot aanpassen kleur voetverlichting/portierverlichting in SYNC3?
12V en USB zijn nooit verlicht geweest Cup holder is dan dit jaar weg bezuinigd Handschoenenkastje in oktober 2020 eruit gehaakd Kleur aanpassen kan niet
Bedankt! Mogelijkheid tot retrofit van zaak 2 en/of 3? ------------------------------------------------------ Eerste update uitgevoerd op de wagen, bij dealer hadden ze reeds mijn pinkers en achteruitrijlichten gestoken Antenne vervangen van de grote naar de kleine versie Vooraf: Achteraf:
Bedankt! Maar maandag 26 juli 2021 eens teruggaan naar dealer, koplamp aan passagierskant zit niet mooi gemonteerd, waarschijnlijk zit die pin aan de onderkant van koplamp niet goed of niet in gaatje van carrosserie... Zal dit niet zelf oplossen, want wil dan niet de schuld krijgen dat ik er al zelf aan heb geprutst
Zelfs bij een nieuwe auto kan er iets niet goed gaan, blijkt maar weer. Zou er inderdaad zelf niet aan pielen, valt gewoon onder de garantie dus moet het correct gemonteerd worden. Verder, blij hoop ik?
Wagen is natuurlijk prachtig anders, kijken voor een paar retrofits, indien mogelijk natuurlijk! Maar hoe ze dit bij de QC niet hebben gezien, niet bij Ford en niet bij de dealer. Zal natuurlijk ook te maken hebben met het probleem in Duitsland, misschien de lijn iets rapper laten lopen en ook paar weken thuis gezeten gans de groep wss en bij dealer ook in vakantiemodus, dus ook minder mechaniekers en zo... Kan dus altijd gebeuren natuurlijk! Zal natuurlijk worden opgelost en dan remmen los Gewoon op naar volgende update...
Deze namiddag (maandag 26 juli 2021) naar dealer geweest om probleem met koplamp en voorbumper passagierskant te laten oplossen. Koplamp was wss af fabriek er niet volledig ingeklikt en voorbumper was ook niet mooi gemonteerd. Dit is nu allemaal opgelost, wagen staat aan buitenkant strak. Echter ben ik een nieuw probleem tegengekomen, pas nu gezien, na twee keer rijden met de wagen (dinsdag 20 juli 2021 en vandaag), anders ganse week in garage gestaan door koplampprobleem... Gaatje in de zijkant van het leder van de passagiersstoel, woensdag aanstaande (28 juli 2021) wagen eens terug naar dealer om probleem te tonen.
Vanavond (woensdag 28 juli 2021) eens de afdekplaat rond de versnellingspook veranderd, zoals u reeds weet, hebben ze hierop bespaard en is de carbon look veranderd naar matzwart. Je kan wel nog steeds die plaat kopen aan €81, de matzwarte kan je ook kopen aan €40, klein prijsverschil... Matzwarte links en carbon look rechts: Matzwarte versie, ontdaan van de 12V unit: 12V in nieuwe plaat: Nieuwe plaat in de wagen:
Ik ga voor OEM, altijd al geweest, al vanaf de Focus II. Is dan ook identiek dezelfde kleur en textuur als de carbonlook gebruikt voor dashboard en strook boven handschoenenkastje
Bedankt! Alhoewel ze wss gaatje/scheurtje in zetel niet zullen vergoeden, zou door mijn kinderen komen volgens hen...
Wat is toch gebeurd met gewoon coulance, voorkant was al niet goed afgemonteerd en zoiets is dan eigen schuld dikke bult had je maar beter moeten kijken bij afleveren op een splinternieuwe auto..........