Hallo leden.
Wij hebben dus pas een Cmax titanium uit 2015. Nu ontbreekt daar een achteruitrijcamera op. Ik vind verschillende posts over maar niet iets constructief. Ben dus op zoek naar de beste optie om dit te doen.
Dus retrofit of aftermarket. Zijn er misschien leden die dit al gedaan hebben.
Ik hoor graag jullie ervaringen en/of oplossingen.
Groetjes Stefan.
Wij hebben dus pas een Cmax titanium uit 2015. Nu ontbreekt daar een achteruitrijcamera op. Ik vind verschillende posts over maar niet iets constructief. Ben dus op zoek naar de beste optie om dit te doen.
Dus retrofit of aftermarket. Zijn er misschien leden die dit al gedaan hebben.
Ik hoor graag jullie ervaringen en/of oplossingen.
Groetjes Stefan.