Na de leuke en wijze dynodag waar zeker wat te leren viel, toch maar besloten om over te stappen naar een ander sportluchtfilter systeem.
Het is een dicht systeem van K&N geworden. De K&N 57S-4000.
Had deze tijdens de dynodag gezien bij Rob en zag er wel netjes uit.
Wat ik mogelijk nog wil doen is zo'n mond bij de gril zodat het helemaal optimaal is qua koele lucht aanzuiging. Maar ik weet niet hoe je dat noemt.
Zou dan boven in de gril moeten uitkomen. Weet iemand hoe je zoiets noemt?

Het is een dicht systeem van K&N geworden. De K&N 57S-4000.
Had deze tijdens de dynodag gezien bij Rob en zag er wel netjes uit.
Wat ik mogelijk nog wil doen is zo'n mond bij de gril zodat het helemaal optimaal is qua koele lucht aanzuiging. Maar ik weet niet hoe je dat noemt.
Zou dan boven in de gril moeten uitkomen. Weet iemand hoe je zoiets noemt?



domme fout, sorry