Hallo!
Mijn accu werd slecht en die hebben we zojuist vervangen, maar zodra ik de auto op contact zet, geeft hij een motorstoring melding en alle andere meldingen van parkeerhulp e.d.
Het acculampje brandt niet.
Ik heb al op 2 manieren geprobeerd om de accu in te lezen.
Mistachterlicht en driehoek knop. En de manier met groot licht en rempedaal.
Maar beide werken niet. Ik zie het acculampje niet knipperen. (die brand dus helemaal niet)
Ook de kabel van de zekeringkast is opnieuw losgeweest en weer vast gemaakt.
De auto start niet.
Heeft iemand enig idee wat ik nog meer zou kunnen proberen?
Het gaat om een focus uit 2011 met start/stop systeem. En de nieuwe accu is er eentje die daarvoor bedoeld is.
Lieve groet,
Rosanne
Mijn accu werd slecht en die hebben we zojuist vervangen, maar zodra ik de auto op contact zet, geeft hij een motorstoring melding en alle andere meldingen van parkeerhulp e.d.
Het acculampje brandt niet.
Ik heb al op 2 manieren geprobeerd om de accu in te lezen.
Mistachterlicht en driehoek knop. En de manier met groot licht en rempedaal.
Maar beide werken niet. Ik zie het acculampje niet knipperen. (die brand dus helemaal niet)
Ook de kabel van de zekeringkast is opnieuw losgeweest en weer vast gemaakt.
De auto start niet.
Heeft iemand enig idee wat ik nog meer zou kunnen proberen?
Het gaat om een focus uit 2011 met start/stop systeem. En de nieuwe accu is er eentje die daarvoor bedoeld is.
Lieve groet,
Rosanne